MOBILNA APLIKACIJA MOŽE DA UNAPREDI VAŠ BIZNIS: Ovo su 4 dokaza za to!

Ukoliko vodite svoj biznis, svakako je dobra ideja da imate i mobilnu aplikaciju koja će ga podržati

Ako provedete malo vremena na Google Play platformi, App Storeu za iOS ili Windows Storeu, naići ćete na veliki broj različitih aplikacija koje vam na mnoge načine mogu olakšati život. Bilo da je u pitanju softver za uplaćivanje parking-karte, pedometar koji će meriti koliko ste koraka napravili u toku dana ili portal sa podacima o svim prodavnicama u gradu i cenama proizvoda koji se nalaze u njima, lako možete pronaći namenu svakoj od ovih aplikacija. Kada malo bolje pogledate, shvatićete da ogroman broj ljudi koristi ovakve servise svakodnevno.

Promenite perspektivu i stavite se u poziciju marketing-menadžera ili vlasnika određenog biznisa, bio on veliki ili mali. Ono što će vam biti prioritet jeste da povećate prodaju. To ćete na prvom mestu učiniti udovoljavanjem željama korisnika i ispunjavanjem potreba vaše ciljne grupe. Jedan od jednostavnijih načina da to učinite jesu upravo mobilne aplikacije. Daćemo vam nekoliko saveta i objasniti zašto je odlična ideja imati svoj mobilni servis koji će pratiti želje vaših potrošača i donositi vam svakodnevnu zaradu.

Kreirate sami svoj kanal komunikacije

Umesto da plaćate basnoslovne sume za oglašavanje i da tražite načine da stupite u kontakt sa svojim potrošačima, na ovaj način ćete formirati sami put kojim ćete doći do njih i saznati sve što vas zanima iz prve ruke. Zapravo, ovo je pravi mehanizam direktnog marketinga, jer uz samo nekoliko podataka koje će vam oni dobrovoljno pružiti, vi im u svakom trenutku možete dati informacije o svojim novim proizvodima, promocijama, akcijama i popustima. Ne samo da ćete ostvariti dobru komunikaciju sa njima, već ćete moći da ih podsetite da ste tu i da mislite na sve njihove potrebe.

Nagradite korisnike svoje aplikacije

Ukoliko u svakodnevnom poslu nemate princip da nagrađujete svoje verne potrošače, onda je naš savet da ga što pre usvojite. Međutim, ako ste već zagovornik ovog modela poslovanja, onda prebacite to i na mobilnu platformu. Sistemi nagrađivanja mogu biti različiti – popust na kupovinu prilikom otvaranja profila, manja cena dostave ukoliko se proizvod naručuje putem aplikacije, prednost pri kupovini za mobilne korisnike i još mnogo toga sličnog. Dokažite im da su vam podjednako važni koliko i ostali kupci i predstavite im vrednost koja će njima značiti i od koje će zapravo i sami moći da profitiraju – bilo da je reč o poklonu, popustu ili bilo kakvom drugom znaku pažnje.

Unapredite prepoznatljivost vašeg brenda

Gledajte na aplikaciju kao na još jedan reklamni prostor sa kojim možete da radite šta god želite. Osmislite kreativan dizajn, dobar i jednostavan sistem i dajte aplikaciji neke zanimljive mogućnosti koje bi korisnicima koristile i možda ih čak i oraspoložile. Budite maštoviti, nemojte se previše ograničavati, to je vaša aplikacija i ništa nije zabranjeno. Kada ste to učinili, trudite se da održavate stalnu vezu sa svojim potrošačima, kako vas ne bi zaboravili. Gledano psihološki, ukoliko ljudi često viđaju određene slike ili čuju neke zvuke, oni im se jednostavno uvuku u podsvest i odatle se rađaju prilikom kupovine ili izbora proizvoda koji žele da koriste. Iskoristite svoju priliku i postanite vi taj brend kog će se uvek prvog setiti.

Korisnički servis i podrška

Ne samo da ćete moći da osetite šta je to što vašim potrošačima smeta, već ćete biti u mogućnosti i da odgovorite na to i pomognete im da otklone sumnju u vas i vaš proizvod. Mobilna aplikacija vam omogućava da u svakom trenutku budete u kontaktu sa korisnicima i da prepoznate njihove potrebe i zahteve.

Ali nije reč samo o prepoznavanju, već je od velike važnosti da njihove probleme i rešite. Jer ako u nekom trenutku steknete reputaciju da ste slepi i gluvi za pitanja klijenata, to ćete izuzetno teško ukloniti. Sa druge strane, ukoliko ste se pokazali kao onaj ko ume da reaguje u pravom trenutku, postaćete poznati po predusretljivosti i lakše ćete sticati nove korisnike. Analizirajte posete, pratite ponašanje i razgovarajte sa svojim potrošačima – tu se krije ključ dobre prodaje.

Ukoliko vodite svoj biznis, svakako je dobra ideja da imate i mobilnu aplikaciju koja će ga podržati. Naveli smo vam samo neke od dobrih strana ovog kanala komunikacije. Međutim, morate biti oprezni, jer ako niste ažurni u komunikaciji sa svojim potrošačima, to se može odraziti negativno na vašu reputaciju, pa samim tim i na prodaju.

Ovo pravilo se odnosi na svaki model poslovanja, bilo da je u pitanju mobilna platforma ili nešto drugo. Ako mislite da ste spremni da se posvetite ovom cilju, unajmite programera da napravi softver po vašoj želji ili upišite jednogodišnju obuku za razvoj mobilnih aplikacija na ITAcademy i kreirajte ga sami. Budite sigurni da je ovo odličan vid promocije i pravi put do vaše ciljne grupe.

Od sada možete pratiti Telegraf i na Vajberu!

(Telegraf.rs)