Ne propustite panel "Velike oči malih potrošača – šta nam deca gledaju" na 8. Weekend Media Festivalu

Posebnost ovog panela je u tome što će po prvi puta na WMF-u stručnjaci iz svih povezanih industrija raspravljati o vrlo aktualnoj problematici prekomerne težine kod dece u Evropi i svetu, odnosno značajnoj ulozi prehrambene industrije u njenom sprečavanju

Ovogodišnje osmo izdanje Weekend Media Festivala još jednom će okupiti  vodeće stručnjake u komunikacijskoj industriji i poslovnom svetu, predstaviti nove „pokretače“ i trendove, ali i pružiti nove poglede na posao. Jedan od zanimljivijih panela ovogodišnjeg WMF-a biće svakako onaj pod nazivom Velike oči malih potrošača – šta nam deca gledaju.

Zbog ovih 5 razloga nikako NE SMETE da PROPUSTITE Weekend Media Festival!

Na njemu će  učestvovati doc.dr.sc. Darija Vranešić Bender, klinički nutricionista s Odeljenja za kliničku prehranu KBC-a Zagreb, Olivera Međugorac, predsednica Koordinacija hrane i pića unutar HUP – Udruge prehrambene industrije i poljoprivrede, Mario Fraculj, predsednik Odbora za regulaciju i samoregulaciju HURA-e i Ivan Gale, direktor odeljenja prodaje RTL-a.

Posebnost ovog panela je u tome što će po prvi puta na WMF-u stručnjaci iz svih povezanih industrija raspravljati o vrlo aktualnoj problematici prekomerne težine kod dece u Evropi i svetu, odnosno značajnoj ulozi prehrambene industrije u njenom sprečavanju.

Najveći evropski proizvođači hrane i pića, naime, još su 2007. godine dobrovoljno preuzeli nekoliko obaveza i aktivnu ulogu u sprečavanju prekomerne težine kod dece, a u skladu s Globalnom strategijom Svetske zdravstvene organizacije o prehrani, fizičkoj aktivnosti i zdravlju iz 2004. Ovaj najpoznatiji okvir samoregulacije prehrambenih kompanija pod nazivom EU Pledge danas okuplja 21 međunarodnu prehrambenu kompaniju, predstavljajući više od 80 posto oglašavanja hrane i pića na nivou EU.

 

Kompanije potpisnice EU Pledgea obavezuju se na unapređenje postojećih proizvoda u smislu smanjenja nivoa soli, šećera, masti i ukupne energetske vrednosti i razvoju inovacija koje nude zdravija rešenja potrošačima. Dodatno, obaveze uključuju i neoglašavanje proizvoda deci mlađoj od 12 godina, uz izuzetak proizvoda koji zadovoljavaju zajedničke prehrambene kriterijume i nepromovisanje proizvoda u osnovnim školama.

Neke su države EU, poput Mađarske, već uvele veoma visoke poreze na hranu bogatu šećerom, soli i mastima. Kako bi se to izbeglo, od ključne je važnosti samoregulacija lokalne prehrambene industrije, a ovaj će panel otvoriti raspravu o trenutnoj situaciji u Hrvatskoj po pitanju unapređenja prehrambenih proizvoda te njihovom oglašavanju prema deci.

Od sada možete pratiti Telegraf i na Vajberu!

(Telegraf.rs)