Evo kako Apple tera korisnike iPhone-a da mrze Android!

Ovo je samo jedan pokazatelj kojim se vidi koliko male odluke u dizajnu imaju zaista veliki uticaj na ljude

Ukoliko koristite iPhone, sigurno ste primetili da su konverzacije u SMS aplikaciji nekad plave, a nekad zelene. Da li znate u čemu je razlika?

Kada korisnik iPhone-a pošalje poruku prijatelju koji koristi isti uređaj i ima iMessage, poruka će biti označena plavom bojom i besplatna je. Sa druge strane, kada poruku pošaljete prijatelju koji nema iPhone, ona će biti u zelenoj boji, što znači da je reč o standardnom SMS-u koji se naplaćuje.

Pored toga što će korisnici morati da plate cenu SMS-a kada se dopisuju sa prijateljima koji nemaju iPhone-a, postoji jedna zanimljivija stvar u celoj priči. Sudeći po brojnim postovima na Twitter-u, korisnici iPhone-a zaista mrze zelene "balončiće" u konverzacijama.

Ovo su samo neki od tvitova koji svakodnevno preplavljuju Twitter, a tiču se zelenih "balončića" u porukama na iPhone-u. S obzirom da ova zelena boja iritira veliki broj korisnika, sigurno je da Apple ovu boju nije slučajno odabrao.

Apple sigurno zna da ljudi sa plavim konverzacijama ismevaju one sa zelenim. Div iz Kupertina je sigurno uzbuđen povodom ove reakcije korisnika. Na kraju krajeva, šta više može da poveća uticaj nekog brenda nego pritisak društva? Ukoliko korisnici sa zelenim konverzacijama počnu da se osećaju siromašnije, ili društveno neprihvatljivim s obzirom da koriste jeftiniji smartfon, sigurno je da će se kad tad odlučiti za iPhone.

Ovo je samo jedan pokazatelj kojim se vidi koliko male odluke u dizajnu imaju zaista veliki uticaj na ljude.

Najnovije vesti iz sveta kompjutera, igrica, mobilnih telefona, gedžeta možete pratiti i na našoj Facebook stranici!

(Telegraf.rs / Izvor: techdirt.com)