ČEKAJU NAS VELIKE PROMENE: Evo šta će se desiti na društvenim mrežama u 2015. godini

Svet oglašavanja na društvenim mrežama je brz i dinamičan. Ako želite kvalitetno da se bavite marketingom, naprosto morate stalno pratiti promene

Uloga društvenih medija kao sredstava oglašavanja u konstantnom je porastu. Ukoliko se bavite marketingom, evo tendencija koje treba da pratite u 2015. godini.

Sve više video-sadržaja

Ako niste primetili, količina video-sadržaja je dramatično porasla od druge polovine 2014. godine. Sve na šta želite da ukažete pišući u blogu ili članku, kroz kratki video možete uraditi mnogo brže. Facebook je među prvima prepoznao ovu tendenciju i uvrstio video-preglede u korisničku vremensku liniju.

Blogovanje

Ne samo da blogovanje direktno pomaže optimizaciji sajta za pretraživače (SEO) i rangiranju na Google, već utiče i na privlačenje novih mušterija. Studija koju je sprovela kompanija Hubspot pokazuje da 60 posto kompanija koje u poslovanju koriste blog u promotivne svrhe osvajaju više klijenata. Blog će nastaviti da dobija na važnosti u 2015. godini, pa je, ako ste vlasnik malog biznisa, dobro rešenje da se više pozabavite promocijom kroz ovaj popularni način.

Marketing u realnom vremenu

Mnogi veliki brendovi su u 2014. godini povećali obim posla kroz marketing u realnom vremenu preko društvenih medija. Odgovaranje na najnovije vesti i praćenje stremljenja relevantnih za ciljnu grupu preko društvenih mreža uticalo je na povećanje vidjivosti velikog broja firmi svih veličina.

Ograničena vidljivost za brendove na Facebook-u

Pokušaj da se vlasnici pojedinih brendova ohrabre da više troše na oglašavanje na Facebook-u uticao je na povećanje zarade ove kompanije od preko milijardu dolara u samo jednom tromesečju 2014. godine. Jasno je da će se nastaviti sa razvojem plaćenih objava. Ograničenje vidljivosti poruka i promocija izbeći ćete ukoliko budete ulagali u reklame na Fejsbuku.

Akcenat na marketingu na Twitter-u

Twitter je uveo više mogućnosti za oglašavanje i izašao u susret potrebama marketinških stručnjaka širom sveta. Ovo je dovelo do povećanog zanimanja za strategijsko planiranje i vođenje kampanja preko ove društvene mreže. Za kontinuirane aktivnosti i ispoljavanje kreativnosti u marketingu Twitter se pokazao kao medij koji dozvoljava mnogo veću vidljivost.

Sve više brendova koristi Instagram

Instagram je sa porastom na čak 300 miliona korisnika pretekao Twitter po broju aktivnih korisnika na dnevnom nivou. Novina jesu plaćeni postovi, koji robnim markama daju jak razlog da uspostave vidiljivost putem deljenja fotografija.

Osluškivanje društvenih medija

Procenjuje se da će ova tendencija biti važna koliko i direktno odgovaranje na upite korisnika. Twitter je, na primer, uveo alate putem kojih možete pratiti ključne reči relevantne za naziv vaše robne marke, u slučajevima gde niste pomenuti sa  ‘@’, standardnom oznakom za pretragu konkretnog brenda na Twitter-u.

Svet oglašavanja na društvenim mrežama je brz i dinamičan. Ako želite kvalitetno da se bavite marketingom, naprosto morate stalno pratiti promene. Nadamo se da će vam predstavljeni trendovi olakšati posao i navesti vas da gledate u pravom smeru.

(Telegraf.rs)