Evo po čemu se razlikuju korisnici Ajfona i Androida (FOTO)
Istraživanje je otkrilo da je zaista tačno da su korisnici Apple-a imućniji u odnosu na one koji koriste Android. U nastavku pogledajte još gomilu interesantnih zaključaka istraživanja iz Velike Britanije
Britanska istraživačka kompanija, YouGov, objavila je jedan veoma zanimljiv interaktivni segment na svom sajtu. On korisnicima omogućava da pretraže bilo koji brend i otkriju šta osobe koje ga koriste vole u različitim područjima, kao i koliko se oni razlikuju od ostalih.
Naravno, jedno od prvih poređenja koje je sprovedeno je između Apple-a i Google-a, tačnije korisnika iPhone-a i Androida. Istraživanje je otkrilo koliko ima istine u priči da su Apple-ovi korisnici imućniji i da pripadaju višem društvenom staležu. Pomenuta teza je itekako tačna, barem u Velikoj Britaniji odakle su podaci izvučeni.
Sa druge strane, iz ankete je izvučeno još puno trivijalnih podataka koje će sigurno, ako ništa drugo, bar još jednom poslužiti za kavgu između fanove ove dve kompanije.
Prosečan korisnik Apple-a je ženska osoba stara između 25 i 39 godina, visokih i srednjih prihoda, koja radi u medijima, izdavaštvu ili marketingu, sa više od 1000 funti (1250 evra) za mesečnu potrošnju. Sa druge strane, korisnik Androida je uglavnom mlađi muškarac koji živi u siromašnijim delovima Velike Britanije, verovatno je zaposlen u nekoj tehnološkoj kompaniji, izdavaštvu ili javnim službama. Prema ovom istraživanju, korisnik Androida mesečno može potrošiti vrlo malo na sebe, oko 150 evra.
Što se tiče hrane, korisnici Apple-a najviše vole naćose i kari, dok oni koji koriste Android kao omiljenu hranu navode pečenog goluba i divljač. Ljubitelji Apple-a televiziju gledaju do pet sati nedeljno, a online provode između 31 i 35 sati u roku od sedam dana. Kada je reč o korisnicima Androida, oni TV nedeljno gledaju i do 50 sati, a na internetu provode između 21 i 25 sati.
S obzirom da vlasnici iPhone-a imaju veći životni standard, logično je da kupuju u skupljim robnim kućama, voze BMW, dok sa druge strane korisnici Android kupuju u jeftinijim radnjama i najčešće voze Nissan automobile.
Kada je reč o kućnim ljubimcima, ljubitelji Apple-a se pre odlučuje za akvarijumske ribice, dok njihova konkurencija preferira pse.
Za sam kraj, korisnici Apple-a za sebe kažu da su pametni, duhoviti i samopouzdani, tvrdoglavi i ponekad nesigurni, dok korisnici Androida tvrde da su dobri, mirni, brižni, povučeni i da traže pažnju.
(Telegraf.rs / Izvor: index.hr)