SVE USPEŠNIJI: Twitter duplirao prihode

Rezultati su bolji od tržišnih očekivanja što je izazvalo skok akcija kompanije za 30 odsto. Prema podacima od 30. juna, broj aktivnih korisnika dostigao je 271 milion ljudi, što je 24 odsto više nego istog dana prošle godine

Američka kompanija Twitter kojoj pripada istoimena mreža mikroblogova, u drugom tromesečju 2014. godine je ponovo zabeležila neto gubitak, bez obzira što je prihod povećala više nego dvostruko.

Međutim, rezultati su bili bolji od tržišnih očekivanja, što je izazvalo skok akcija kompanije 30 odsto tokom elektronske trgovine posle objaviljivanja rezultata, preneo je Interfaks.

Neto gubitak Twitter-a u periodu april - jun bio je 144,64 miliona dolara ili 24 centa po akciji, u poređenu sa gubitkom od 42,22 miliona dolara ili 32 centa po akciji u istom periodu prošle godine, saopštila je kompanija.

Ne računajući jednokratne faktore kompanija je u prethodnom kvartalu ostvarila profit od dva centa po akciji, u odnosu na gubitak od 12 centi godinu dana ranije. Prihod je skočio na 312,2 miliona dolara, u odnosu na 139,3 miliona u istom periodu 2013. godine.

Analitičari u anketi Faktseta (FactSet) su prognozirali u proseku korigovani gubitak od jednog centa po akciji, uz prihode od 283,3 miliona dolara.

Broj aktivnih korisnika (koji koriste nalog najmanje jednom mesečno) prema podacima od 30. juna dostigao je 271 milion ljudi, što je 24 odsto više nego istog dana prošle godine, navedeno je u izveštaju ove društvene mreže. Stručnjaci su predvideli rast na 267 miliona korisnika.

Međutim, tempo rasta pokazatelja nastavlja da usporava. U periodu januar - mart rast je bio 25 odsto, a u poslednjem tromesečju prošle godine, 30 odsto.

U trećem tromesečju Twitter planira da ostvari prihod u rasponu od 330 do 340 miliona dolara, u odnosu na ranije prognoziranih 323 miliona dolara. Prihodi za celu 2014. godinu, prema proceni kompanije, dostići će od 1,31 milijarde do 1,33 milijarde dolara.

Najnovije vesti iz sveta kompjutera, igrica, mobilnih telefona, gedžeta možete pratiti i na našoj Facebook stranici!

(Telegraf.rs / Tanjug)