PRIVACY
Sve vesti
»
Prošle su 103 godine od početka civilnog vazduhoplovstva
10/02/22 | 08:48
1
0
Milena Đorđević
Foto: Roger-Viollet via AFP / Roger Viollet / Profimedia
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.
Foto: Roger-Viollet via AFP / Roger Viollet / Profimedia
▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.
Foto: Wikipedia/Albert Thuloup
▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.
Foto: Wikipedia/Letectví magazine, volume IX, issue 2, page 16, February 1929
▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.
Foto: Wikipedia/Polska lotnicza
▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.
Foto: INTERCONTIENTALE / AFP / Profime
▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.
Foto: INTERCONTIENTALE / AFP / Profime
▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.
Foto: akg-images / AKG / Profimedia
▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.
Foto: akpool GmbH / AKG / Profimedia
▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.
Foto: Alexander Perepelitsyn / Alamy / Alamy / Profimedia
▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.
Foto: Alexander Perepelitsyn / Alamy / Alamy / Profimedia
▲
Teme
Vazduhoplovstvo
Avion
Avijacija
Istorija
istorija avijacije
Farman Golijat
0
Pošaljite komentar
Povezane vesti
240 godina od prvog leta balonom: Članovi posade bili petao, patka i ovca
Luda Planeta
0
Volite li brz let? Novi hipersonični putnički avion probija brzinu zvuka ne jednom nego pet puta!
Luda Planeta
0
BEZ BLAMA: Ovo su najgori putnici iz aviona (FOTO)
Luda Planeta
0
"Više para, više muzike" ne važi za hranu u avionima. Ekonomske klase goste se mnogim đakonijama (FOTO)
Luda Planeta
0
Da li je ovo najluđa reklama koju ste ikada videli? (FOTO)
Luda Planeta
2
KAD ISTORIJA OŽIVI: Pogledajte kako izgledaju poznate crno-bele fotografije kada su u boji (FOTO)
Luda Planeta
0
ČUVARI NEBA: 15 najskupljih borbenih aviona današnjice (FOTO-GALERIJA)
Luda Planeta
7
Pogledajte najveća groblja aviona na svetu! (FOTO)
Luda Planeta
1
Video dana
Stotine ljudi na sahrani dvojice dečaka: Tuga, bol i tišina lome se grobljem
Vesti
Besnu mašinu vozio po pešačkoj stazi i "razgrato" pešake po blatu: Bahato da bahatije ne može
Vesti
Jezivi prizor unutrašnjosti kafane smrti gde je krenuo krvavi pir na Cetinju
Vesti
Najnovije iz rubrike Foto
Živopisne svetlosne figure kao da su žive: Poželećete da skoknete do Zoo vrta u Kelnu
Luda Planeta
0
Kad je svetlost više od tehnologije: Rijad je tokom godišnjeg festivala pretvoren u živo, osvetljeno platno
Luda Planeta
0
Plavetnilo okeana krije podvodni raj: Pogledajte čudesne koralne grebene kojima preti izumiranje
Luda Planeta
0
Oživljava jedan od najposećenijih spomenika u Evropi: Ogasilo se 8 zvona sa Notr Dama, najteže ima 4 tone
24 Sata
0
Nenad je napravio ove slike kod Novog Sada i niko ne može da veruje: "Zar ima ova lepota u Srbiji"
24 Sata
0
Sve vesti iz rubrike Foto