Foto: Roger-Viollet via AFP / Roger Viollet / Profimedia
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.Foto: Roger-Viollet via AFP / Roger Viollet / Profimedia▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.Foto: Wikipedia/Albert Thuloup▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.Foto: Wikipedia/Letectví magazine, volume IX, issue 2, page 16, February 1929▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.Foto: Wikipedia/Polska lotnicza▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.Foto: INTERCONTIENTALE / AFP / Profime▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.Foto: INTERCONTIENTALE / AFP / Profime▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.Foto: akg-images / AKG / Profimedia▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.Foto: akpool GmbH / AKG / Profimedia▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.Foto: Alexander Perepelitsyn / Alamy / Alamy / Profimedia▲
Nakon 1919. godine Farman F-60 inače originalno dizjniran kao dugački i teški bombaš, renoviran je za komercijalnu upotrebu u putnički avion. Izgrašeno je oko 60 ovih putničkih aviona, koji su posedovali sedišta za 14 putnika. Kompanija Aircraft Transport & Travel Limited je 25. avgusta 1919. otvorila prvu međunarodnu avio liniju od Londona do Pariza.Foto: Alexander Perepelitsyn / Alamy / Alamy / Profimedia▲