Valorant profesionalci misle da je taktička pucačina mehanički prelaka

Nekoliko vrhunskih Valorant igrača traži da se igra oteža kako bi se povećala veština potrebna za igranje na najvišim nivoima.

Foto: @ScreaM

Poslednji profesionalac koji ima takav zahtev je niko drugi nego Team Liquid-ova hedšot mašina Adil ''ScreaM'' Benliton. Igrač je na socijalnim mrežama poželeo da pucanje više znači u igri, a da spora kretnja, tagovanje, aimpanč i ostale mehanike čine igru previše jednostavnom. Dodao je i da sa malo izmena, ovo može da bude skoro perfektna igra.

On je samo jedan u nizu igrača koji zadnjih dana kritikuju igru da je okrenuta više amaterima iako želi da postane sledeći veliki esports. Damian ''daps'' Stili je podelio sličan sentiment nedavno. On i Rod ''Slasher'' Breslau su se složili da veštine nekih od najboljih timova na Valorant sceni ne izgledaju baš impresivno i da kretanje i pucanje predstavljaju probleme mnogim vrhunskim igračima.

Sa druge strane neki su i branili novu taktičku pucačinu od Riot Games-a. Džejms ''hazed'' Kob iz tima SoloMid, je izjavio krajm pro[le godine da CS:GO jeste možda mehanički kompleksiniji ali Valorant dodaje još jedan sloj sa sposobnostima i sastavima timova. On se složio da pucanje jeste lakše ali da je mnogo teže razumeti strategiju i uraditi prave poteze. Džejms je morao i da doda ulje na vatru i završio da veruje da su ljudi luckasti ako misle da je Valorant jednostavniji.

Kakav ste utisak vi stekli dok igrate Valorant? Da li je Valorant previše mehanički lak i da li igra ide sličnom putanjom kojom je nekada Overwatch pokušao?