Valorant profesionalci misle da je taktička pucačina mehanički prelaka
Nekoliko vrhunskih Valorant igrača traži da se igra oteža kako bi se povećala veština potrebna za igranje na najvišim nivoima.
Poslednji profesionalac koji ima takav zahtev je niko drugi nego Team Liquid-ova hedšot mašina Adil ''ScreaM'' Benliton. Igrač je na socijalnim mrežama poželeo da pucanje više znači u igri, a da spora kretnja, tagovanje, aimpanč i ostale mehanike čine igru previše jednostavnom. Dodao je i da sa malo izmena, ovo može da bude skoro perfektna igra.
On je samo jedan u nizu igrača koji zadnjih dana kritikuju igru da je okrenuta više amaterima iako želi da postane sledeći veliki esports. Damian ''daps'' Stili je podelio sličan sentiment nedavno. On i Rod ''Slasher'' Breslau su se složili da veštine nekih od najboljih timova na Valorant sceni ne izgledaju baš impresivno i da kretanje i pucanje predstavljaju probleme mnogim vrhunskim igračima.
Sa druge strane neki su i branili novu taktičku pucačinu od Riot Games-a. Džejms ''hazed'' Kob iz tima SoloMid, je izjavio krajm pro[le godine da CS:GO jeste možda mehanički kompleksiniji ali Valorant dodaje još jedan sloj sa sposobnostima i sastavima timova. On se složio da pucanje jeste lakše ali da je mnogo teže razumeti strategiju i uraditi prave poteze. Džejms je morao i da doda ulje na vatru i završio da veruje da su ljudi luckasti ako misle da je Valorant jednostavniji.
Kakav ste utisak vi stekli dok igrate Valorant? Da li je Valorant previše mehanički lak i da li igra ide sličnom putanjom kojom je nekada Overwatch pokušao?