Kineska vlada izvukla kabl iz zida PUBG esports-u

Kineska regulatorna agencija nije dala odobrenje za PUBG esports događaje, a zabrana će uticati na hiljade PUBG organizatora turnira, timove, kreatore sadržaja, strimere i profesionalne igrače iz te zemlje.

Foto: PUBG Corporation

Nacionalna uprava za štampu i publikacije (NAPP), kojom rukovodi kineska vlada, zabranila je popularni betl rojal u Kini, a to znači i da neizvesna sudbina sledi i PUBG Champions League (PCL) turniru, koji prati ogroman broj igrača. PUBG je i dalje jedna od najpopularnijih igara u Kini, a najveća liga iz ove zemlje daje šansu igračima da osvoje milione iz nagradnih fondova.

Igra se na kineskim platformama za strimovanje već vodi pod drugim imenima, a veruje se da je cilj zabrane targetiranje Steam-a, jer je gejming platforma iz inostranstva. PUBG nije jedina igra koja nije dobila odobrenje od NAPP-a. Valorant i Apex Legends i dalje čekaju zeleno svetlo od kineske vlade. PUBG Global Championship je najavljen za 19. novembar, a videćemo kako će ovaj potez uticati na organizovanje završnog turnira.

Iz kog god ugla da gledamo ovu situaciju, ne možemo da se ne začudimo. Najveće tržište ove igre je upravo Kina, tako da će Tencent sigurno osetiti posledice ovih akcija. Koliko je kineska vlada upletena u različite biznise govori i objava Tencent-a da se kompanija sama odlučila na ovaj potez, iako znamo da su regulatori posetili kompaniju početkom ovog meseca.