Popularni strimer dobija animiranu reklamu u samom centru Nju Jorka
Jedan od najprepoznatljivijih strimera na planeti Tajler ''Ninja'' Blevins nastavlja da ruši granice.
Iako je u jednom momentu napustio Tvič platformu na kojoj je stekao ogromnu popularnost, Tajler se vratio ove godine na vebsajt koji je od njega napravio najprepoznatljivije lice među mlađom publikom. Nindža je nakon odrađenog ugovora sa Mikserom ponovo na Tviču i strimuje Fortnajt i Valorant, a kompanija je odlučila da se oduži internet personi koja je donela ozbiljnu populaciju gejmera na platformu.
Tvitč je kreirao animiranu reklamu koja se bavi životom Tajlera koji od običnog dečaka postaje digitalna gejming nindža koja se bori protiv trolova i spašava dan sa svojim gejming sposobnostima. Reklama će se pojaviti na Tajms Skveru na jednom od najvećih bilborda u Sjedinjenim Državama. On je obavestio fanove da od 27. maja mogu i da očekuju figurice sa njegovim likom.