Esports organizacija sklapa partnerstvo sa adidasom

Foto: Pixabay

Evropska esports organizacija G2 Esports je najavila veliko dvogodišnje partnerstvo sa globalnim proizvođačem sportske opreme, adidasom. Sve detalje partnerstva ćemo saznati putem globalne konferencije, koja će se danas održati preko platforme Zoom.

Adidas će postati glavni snabdevač sportske opreme za G2 Esports, uključujući i potpuno novi dres. Dres će pored klasičnog adidas logoa krasiti i specijalni hologram osnivača i izvršnog direktora G2 Esportsa, Karlosa Rodrigeza.

Foto: G2 Esports

''Danas je veoma važan dan u istoriji organizacije'', izjavio je Rodrigez. ''Saradnja sa globalnim sportskim brendom kao što je adidas je nešto o čemu smo oduvek sanjali.''

''Ponosni smo na naše novo partnerstvo sa G2 Esports, i što ćemo postati deo globalne esports scene i pomoći razvoju gejming kulture'', dodao je potpredsednik centralnoevropskog adidas odseka, Bjorn Jeger.

Pored nove sportske opreme, G2 će dobiti i ekskluzivan pristup ''World of Sports'' areni u bavarskom gradu Hercogenaurahu.

Adidas se sa ovom saradnjom pridružio velikoj listi G2 partnera, među kojima su uspešne kompanije Domino's, Pringles, Mastercard i BMW.

G2 Esports je uspešna esports organizacija sa ekipama koje se takmiče u Counter Strike: Global Offensive, League of Legends, Valorant, Fortnite, itd.