Gejming na mobilnim telefonima postaće milijarderska industrija do 2030. godine

Nova 5G mreža trebala bi da još više učini mobilni gejming dostupnim i razvije industriju koja bi mogla da dostigne 272 milijarde dolara.

Pixabay.com

Industrija mobilnih igara bez sumnje raste ogromnom brzinom koju nije mogao da predvidi nijedan pojedinac, esports igrač ili strimer. Prihod od mobilnog gejminga je veći od PC i konzola zajedno, a to verovatno ima veze sa činjenicom da je dostupan velikom broju ljudi, bilo kada i bilo gde.

Istraživanje GlobalData-e pokazuje da bi tržište mobilnih igara trebalo da postane industrija teška oko 272 milijarde dolara do 2030. Mobilne igre su učestvovale sa 57% u globalnom prihodu video igara tokom 2020. godine, i organizacija veruje da će sa poboljšanjem tehnologija mobilne platforme postati mnogo praktičnije za gejming nego ranije. Pored ovoga, nekoliko istaknutih izdavača kao što su Activision Blizzard, EA, Riot i drugi, su već izbacili ili rade na mobilnim verzijama njihovih igara poput League of Legends: Wild Rift, Apex Legends Mobile itd.

Čak su i proizvođači mobilnih telefona odlučili da se dodatno koncentrišu na gejming iskustvo i kreiraju telefone koji su usredsređeni na igre, kao što je ASUS ROG telefon. Najveći napredak će naravno doneti 5G mreža i njene veće brzini protoka informacija, pa se očekuje da mobilni klaud gejming i virtuelna realnost olakšaju ljudima igranje multiplejer mobilnih igara.

Teme