League of Legends igrači traže ostavku direktora Riot Gamesa

Vreme čitanja: oko 1 min.

Nezadovoljni igrači League of Legends-a zahtevaju hitnu ostavku izvršnog direktora Riot Games-a, Dilana Džadeže, optužujući kompaniju za agresivnu monetizaciju i ignorisanje interesa zajednice.

Foto: Riot Games

Peticija na Change.org već je prikupila preko 23.000 potpisa, a broj neprestano raste, potvrđujući ogromno nezadovoljstvo fanova.

Igrači veruju da su najnoviji potezi Riot Games-a narušili poverenje u kompaniju i negativno uticali na samu igru. Peticija navodi nekoliko odluka koje su izazvale žestoke kritike:

  • Januar 2024 – masovni otkazi (530 zaposlenih, 11% radne snage), najviše pogođeni timovi izvan glavnog razvojnog procesa.
  • Jun 2024 – uvođenje Immortalized Legend Ahri skina za 500$, oslanjajući se na FOMO taktike.
  • Oktobar 2024 – novi otkazi (27 zaposlenih iz LoL tima, 5 iz odeljenja za izdavaštvo).
  • Novembar 2024 – prisilna integracija Arcane univerzuma u glavni lore, uprkos protivljenju fanova.
  • Novembar 2024 – nedostatak besplatnih skinova povodom izlaska druge sezone Arcane-a, uz povećan broj gacha sadržaja.
  • Decembar 2024 – lansiranje “elitnog” Exalted Jinx skina za 250$.
  • Januar 2025 – lansiranje “elitnog” Exalted Sett skina za 250$.
  • Januar 2025 – battle pass za Noxus sa nekvalitetnim skinovima.
  • Februar 2025 – uklanjanje Hextech chestova i Honor kapsula.
  • Februar 2025 – najava “elitnog” Exalted Morde skina za 250$.

Igrači su uvereni da su ove promene usmerene isključivo ka maksimizaciji profita, nauštrb iskustva zajednice. U peticiji se ističe da igrači nisu protiv monetizacije, ali trenutna strategija Riot Games-a pretvara League of Legends u platformu sa agresivnim mehanikama zarade, gde besplatne nagrade nestaju, a cene sadržaja neprestano rastu.

Zajednica poziva rukovodstvo kompanije da preispita svoju politiku i pronađe balans između zarade i interesa igrača. Riot Games se još uvek nije zvanično oglasio povodom ove situacije, ali rastući broj potpisa i intenzivne diskusije na društvenim mrežama mogli bi ih primorati da preispitaju svoje odluke – kao što se već dešavalo u prošlosti.