Istraživanje pokazuje da čak 98% LoL mečeva pati od AFK igrača
Uvek će biti nekoga ko mora da ode do WC-a, na cigaretu ili koga je zvala mama na ručak.
Prema podacima sa Hextechlab, stranice koja koristi Riot-ov API za analizu mečeva u LoL-u, igrači sa WEU servera su AFK na početku partije u 98% slučajeva. Ovi podaci su zasnovani na vremenu kada igrači kupe svoj prvi item.
”U peču 13.18 na WEU serveru, svi igrači su spremni za igru na samom početku meča u 269.897 slučajeva, što je samo 1,75% od ukupnog broja analiziranih mečeva. U 50% slučajeva, igračima je potrebno 36 sekundi za kupovinu prvog itema. U 20% partija, neki igrači su AFK čak i nakon minion spawna”, navodi se u izveštaju.
League of Legends je veoma brza igra bazirana na momentumu, tako da je svaki sekund meča ključan. Ako na midu propustite samo nekoliko miniona, vaš protivnik dobija ogromnu prednost i potencijal za snowball. Baš zato ne bi trebalo da odete AFK na početku meča.