Coca-Cola postala globalni sponzor League of Legends: Wild Rift turnira

Riot je otkrio da je Coca-Cola postala globalni partner za League of Legends: Wild Rift esports događaje.

Foto: Tanjug/AP

Coca-Cola će lansirati jedinstvena iskustva za obožavatelje Wild Rift igre i esports takmičenja kako bi se povezali sa zajednicom, i istovremeno im pružili priliku da osvoje specijalne nagrade. Takođe će zajedno sa Riot-om kreirati nedeljnu seriju sadržaja koja će zabaviti fanove.

Predstavnik Coca-Cola kompanije je izjavio da im je jasno da je gejming na telefonima budućnost, i da su uzbuđeni što će sarađivati sa liderom koji povezuje sport i zabavu. Prva Wild Rift esports sezona je pokrenuta ove godine sa osam regionalnih liga koje pokrivaju većinu planete. Mečevi se uveliko igraju u većini liga, a najbolji timovi će obezbediti plasman na Global Championship Icons, prvom svetskom šampionatu za ovu MOBU na mobilnim telefonima.

Turnir će se ovog leta održati u LAN okruženju u Evropi i okupiće 24 najbolja Wild Rift tima. Kompanija je i ranije sarađivala sa Riot Games-om. Od 2014 do 2016. godine su bili deo League of legends World Championships-a. Veliki deo Coca-Cola-inog ciljnog tržišta se interesuje za video igre i esports, zato smo primetili da kompanija sve više prati ovu industriju i sponzoriše takmičenja i događaje.