Plati, pa za dva meseca klati - eFootball DLC možete otključati tek u novembru!
Novi eFootball 2022 će biti besplatan za igranje, ali igra je već dobila prvi DLC od 40 dolara, koji možete da iskoristite tek nakon dva meseca od izlaska fudbalske simulacije.
Na Xbox i PlayStation prodavnici se pojavio eFootball 2022 Premium Player Pack DLC, koji se može kupiti po ceni od 40 dolara. U ovom paketu dobijate 6 ”chance deals”, 2800 eFootball novčića i još dva dodatna chance deals-a, ako ste prednaručili ovu ponudu. Novi eFootball prvi put ulazi u domen besplatnih igara, a gledajući biznis model, izgleda da i Konami još nije savladao ovu strategiju.
Čak iako planirate da izdvojite pare za ovaj DLC, sadržaje ćete moći da iskoristite tek sredinom novembra, kada je planiran update. Veoma čudna biznis strategija koju nismo do sada iskusili u besplatnim igrama. Pogotovo jer je u zadnje vreme opalo poverenje igrača u developere, pa nije čudno ako neko ne želi da čeka dva meseca da dobije nešto što je upravo platio.
Što se sadržaja samog DLC-a tiče, chance deals dozvoljava igračima da potpišu jednog od 16 najboljih ambasadora, odnosno igrača koji igraju u klubovima koji su partneri igre. Svaki put kada iskoristite chance deal dobićete drugog igrača, tako da se nećete zamarati sa duplikatima. Paket možete da kupite i više puta, ako želite da skupite svih 16 igrača.
Kada igra bude izašla 30. septembra, neće biti opcija da uzmete igrače i nećete moći da trošite svoje eFootball novčiće. Postojaće samo opcije da igrate prijateljske mečeve u lokalu i online, sa jednim od devet timova. Konami kaže da će sa pomenutim novembarskim update-om doći novi modovi za igranje, kao što je Creative Teams, koji funkcioniše slično kao Fifa Ultimate Team. Upravo u ovom modu ćete iskoristiti chance deals i novčiće.
Ne znamo koliko je igrača spremno da izdvoji 40 dolara za nešto što ne mogu da odmah igraju, ali zajednica brine i da će ovi sadržaji dati početnu prednost svakome ko ih kupi. Igra će sadržati i tri različite valute, tako da ovo verovatno nije kraj Konami-jevim jedinstvenim strategijama za monetizaciju. U toku pisanja ovog teksta saznali smo i da korisnici imaju problema sa kupovinom ovog DLC-a na PlayStation prodavnici, pa vam savetujemo da se strpite sa prednarudžbinama.
Da li će Konami pokušati da na slične načine izvuče pare iz igrača, kao Fifa, ili ne verujete da će prepisati strategije od konkurencije?