Stellantis uvodi reklame koje iskaču na ekranima u kolima, vozači besni: "50.000 dolara da gledamo reklame?"
Kompanija Stellantis, vlasnik brendova Jeep, Dodge, Chrysler i Ram, izazvala je talas nezadovoljstva među svojim kupcima nakon što je počela da prikazuje reklame preko celog ekrana na infotejnment sistemima svojih vozila. Posebno su pogođeni vlasnici Jeep vozila, koji se suočavaju sa reklamama za Mopar produženu garanciju koje iskaču svaki put kada se vozilo zaustavi.
Zamislite situaciju: stajete na crveno svetlo, pokušavate da proverite GPS navigaciju, i odjednom - ceo ekran prekriva velika reklama. Upravo ovo se dešava vlasnicima Stellantis vozila, koji su prinuđeni da ručno zatvaraju reklame samo da bi pristupili osnovnim funkcijama svog automobila.
Vlasnik Jeep 4xe modela podelio je svoje iskustvo na onlajn forumu, opisujući kako ovi iskačući prozori potpuno narušavaju vozačko iskustvo. "Plaćamo 50.000 dolara da bismo gledali reklame?!", napisao je.
Bezobrazno ponašanje prema kupcima
Stellantis je kroz svog predstavnika "JeepCares" potvrdio da su ove reklame deo ugovornog odnosa sa kompanijom SiriusXM. Njihov "savet" vozačima? Jednostavno pritisnite "X" da zatvorite reklamu. Iako kompanija tvrdi da radi na smanjenju učestalosti ovih prekida, poverenje kupaca je već ozbiljno narušeno.
Plaćamo da bismo bili targetirani reklamama
Automobilska industrija sve više zalazi u opasne vode sa rastućim pritiskom ka pretplatničkim funkcijama. BMW je pokušao da naplaćuje grejanje sedišta, Mercedes je zaključao poboljšanja performansi iza platnog zida, a sada Stellantis odlučuje da monetizuje svoje ekrane agresivnim reklamiranjem.
Kada uzmemo u obzir da prosečna cena novog vozila u 2024. godini iznosi 48.700 dolara, očekivanje kupaca je da premium cena donosi i premium iskustvo, a ne iskustvo prepuno reklama i dodatnih troškova. Umesto da se prema kupcima ophode kao prema cenjenim klijentima, proizvođači automobila tretiraju ih kao publiku zarobljenu u ekosistemu reklama.
(Telegraf.rs)