Istraživanje otkriva: Vozači menjaju automobile zbog zavisti prema tuđim vozilima

N. M.
Vreme čitanja: oko 1 min.
Foto: Lamborghini/Cover Images/INSTARimages.com / INSTAR Images / Profimedia

Novo istraživanje pokazuje da više od trećine britanskih vozača menja svoje automobile zbog zavisti prema tuđim vozilima. Prema anketi koju je sproveo Carwow, 35% vlasnika automobila priznalo je da su se odlučili na kupovinu novog vozila jer im se više dopalo vozilo nekog drugog.

Takođe, čak 70% ispitanika je navelo da su u nekom trenutku osetili zavist zbog automobila drugih vozača, dok je više od polovine priznalo da im se to dogodilo više puta.

Studija, koja je obuhvatila 2000 vlasnika automobila, pokazuje da vozilo za mnoge Britance predstavlja simbol samopouzdanja, uspeha i lične izraženosti.

Promena automobila za osećaj uspeha i samopouzdanja

Istraživanje je takođe pokazalo da 45% vozača koji razmišljaju o promeni automobila, pre važnih životnih događaja poput osnivanja porodice, promene posla ili selidbe, smatra da bi im nova kupovina donela veće samopouzdanje i osećaj uspeha. Čak četiri od deset vozača veruje da bi im promena automobila pomogla da 'izvuku više iz života', što dodatno naglašava koliko je auto statusni simbol u društvu.

Najzadovoljniji i najnezadovoljniji vozači po brendovima

Prethodnog meseca, istraživanje portala Auto Express otkrilo je koje marke automobila izazivaju najveće zadovoljstvo među britanskim vozačima. Subaru je osvojio prvo mesto sa ocenom od 90,66% u ukupnom zadovoljstvu kupaca, dok je Tesla zauzela drugo mesto sa 90,55%. Na trećem mestu našla se Kia sa 89,35%, dok je Porsche bio četvrti sa 89,16%.

S druge strane, MG, sa ocenom od 82,01%, nalazi se na dnu liste, zajedno sa brendovima poput Fiata, Forda i Volkswagena. Iznad njih su se našle i dve nemačke premium marke, Mercedes i Audi, što je iznenadilo mnoge ljubitelje automobila.

(Telegraf.rs)