Gigant menja pristup dizajnu: "Želimo da budemo 'dobri momci', a ne da nam automobili izgledaju agresivno"

N. M.
Vreme čitanja: oko 1 min.
Foto: Tanjug/AP

U svetu automobilskog dizajna, mnogi proizvođači se fokusiraju na agresivan izgled svojih automobila – ljutita svetla, masivne maske i agresivni spojleri postali su česti elementi.

Međutim, Volkswagen ima drugačiju viziju. U intervjuu za Top Gear, šef dizajna Volkswagena, Endi Mindt, objasnio je da kompanija ne želi da njihovi automobili izgledaju preagresivno, već prijateljski i optimistično.

Volkswagen želi da bude 'dobar momak' u dizajnu

"Verujem da većina ljudi ne želi da izgleda agresivno ili cool u javnosti", izjavio je Mindt. "Ljudi žele da budu lepo obučeni, srećni i optimistični. Zašto bi bilo potrebno izgledati agresivno? Naš dizajnerski princip je jednostavan: želeli bismo da budemo viđeni kao 'dobri momci'."

Ova filozofija se već može primetiti u nekim novijim modelima Volkswagena, poput ID.Buzz-a, koji ima dopadljiv retro dizajn, i SUV modelima koji izgledaju prijatno i prijateljski. Čak i popularni Golf GTI sa svojim svetlima i maskom ne izgleda toliko "ljutito" u poređenju sa konkurencijom.

Foto: Volkswagen

Promene u unutrašnjem dizajnu i kvalitet materijala

Pored spoljašnjeg dizajna, Volkswagen se fokusira i na unapređenje unutrašnjosti svojih automobila. Mindt je istakao da kompanija radi na tome da izbaci jeftine materijale iz enterijera i da umesto toga ulaže u kvalitetnije materijale. "Pokušaćemo da eliminišemo jeftinu plastiku i da investiramo u tkanine i poboljšanje kvaliteta", rekao je on.

Ove promene nagoveštavaju novu eru za Volkswagen, u kojoj će dizajn automobila odražavati eleganciju i prijateljstvo, umesto agresivnosti i "hladnoće". Kompanija veruje da će ovakav pristup više odgovarati potrebama modernih vozača.

(Telegraf.rs)