Ogroman pad prodaje za Maserati, šef Stelantisa jasan: Oni su krivi

E. B.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Kada je matična kompanija Stellantis objavila polugodišnji izveštaj, brojke nisu izgledale sjajno za Maserati. Isporuke kupcima su pale sa 15.300 na samo 6.500 automobila, do juna 2024! To je drastičan pad, od gotovo 60 odsto. Šta se dogodilo? Pa, prema Karlosu Tavarezu, šefu Stelantisa, zabrinjavajući pad prodaje je uzrokovan neefikasnim marketingom, a ne problemima sa proizvodima ili strategijom cena.

"U slučaju Maseratija, imamo prave automobile i prave tehnologije. Možemo ponuditi modele sa SUS motorima ili 100 posto električne luksuzne sportske automobile. Ako je prodaja trenutno slaba, to je stvar marketinga. Takođe, ostvaren je veliki napredak na strani kvaliteta, ali sada moramo raditi na marketingu, moramo dopreti do potencijalnih kupaca i isporučiti pravu poruku za pravo pozicioniranje," rekao je Tavarez.

Pre tri godine Stellantis se obavezao da će ulagati u svih 14 brendova u grupaciji u sledećih 10 godina. Dakle, barem do tada, Maserati je siguran.

Međutim, italijanska marka je u procesu transformacije svoje palete modela. Maserati je ove godine svetu predstavio potpuno električni GranCabrio Folgore, a sledeće godine će debitovati MC20 Folgore. Zatim sledi veliki SUV, takođe električni, a 2028. stiže i električni Quattroporte.

Kompanija je nedavno proizvela poslednji primerak limuzine Quattroporte s kojom je ujedno "sahranila" i V8 agregat.

(Telegraf.rs)