Otkrivamo čiji je Porsche koji je privukao pažnju na Sajmu: Vrednost na oglasima mu prelazi pola miliona evra
4.0-litarski atmosferski motor, 525 konja i težina od nepunih 1.400 kilograma, samo su neke od karakteristika ove ljute mašine
Sredina nedelje bila je rezervisana za početak 55. po redu Međunarodnog salona automobila, a ljubitelji četvorotočkaša imali su prilike da vide zaista neke impresivne modele.
Među njima se izdvojio i Porshe GT3 RS, sive boje sa crvenim felnama, koji je zauzeo centralno mesto hale 3, inače rezervisane za "premijum" brendove.
4.0-litarski atmosferski motor, 525 konja i težina od nepunih 1.400 kilograma, samo su neke od karakteristika ove ljute mašine koja je privukla pažnju mnogih posetilaca.
Sportski automobil u potpunosti je napravljen od karbona i jedan je od retkih automobila koji ima krilo (engl. wing) kao Formula 1, koji se otvara po pravcu, odnosno spušta prilikom kočenja.
Zanimljivo, o GT3 RS se pričalo kao i o jednom od najskupljih automobila na sajmu koji još nije prodat, a čija je vrednost 260.500 evra.
Međutim, Telegraf.rs uspeo je da sazna ko je vlasnik pomenutog četvotočkaša, ali i da njegova tržišna vrednost premašuje najskuplji model na sajmu.
Moramo i da vas razočaramo, specifično ovaj je u vlasništvu Andreja Kulundžića, prvog sertifikovanog Porshe instruktora sportske vožnje u Srbiji i nije na prodaju.
Inače GT3 RS je jako teško dobiti, a osim ovog jednog u Srbiji, faktički ga ni nema u regionu.
U pitanju je limitirana serija i za sada se još uvek ne zna koliko će ih biti, ali je prepostavka da će postojati svega 1.000 modela u celom svetu.
Upravo zbog njegovog limitiranog karaktera, vrednost automobila ide i preko pola miliona evra.
Trenutno postoje dva oglasa u Nemačkoj, a automobili su procenjeni na između 500.000-550.000 evra.
Nakon sajma, ova "zver" svoje mesto će naći na stazi škole sportske vožnje Kulundžić Performance.
Andrej je inače bivši profesionalni vozač trka koji je sa samo 25 godina uspeo da obezbedi mesto u renomiranom takmičenju Porsche Supercup.
Tokom četiri sezone, izvozao je 36 trka na ovom najprestižnijem kup takmičenju, ujedno i uvertiri Formule 1, sa modelom Porshe 911 (tip 993) Cup, koji je nakon tri sezone odlučio da proda. I to po skoro devet puta nižoj ceni, nego što bi danas vredeo ovaj super-automobil.
(Telegraf.rs)