Ovo sigurno nikad niste videli: Zastava 101 u produženoj verziji s tri osovine

Vreme čitanja: oko 1 min.

U to vreme slična vozila, ali ne s duplom osovinom, nudli su Renault (Express), Citroen (C15) i još neki

Zastava 101, "Stojadin" ili "Kec" je po mnogima najbolji automobil bivše države. Ako i nije najbolji, onda je definitivno najpoznatiji.

To je automobil koji je tokom svog dugog životnog veka doživeo niz verzija. Osim onih s tri i pet vrata, postojale su i različiti nivoi opreme, a u ponudi je bila i dostavna varijanta Poly.

Upravo je Poly bio povod za razvoj još jedne verzije. Kako navodi Index.hr, postojala je Zastava 101T s duplom zadnjom osovinom.

Razvijan je tokom 1990-ih u Institutu Zastava s ciljem postizanja maksimalne nosivosti i broja putnika. U to vreme slična vozila, ali ne s duplom osovinom, nudli su Renault (Express), Citroen (C15) i još neki.

Iako prototip, ovaj auto bio registrovan, i to na pet osoba. Projekat je na kraju odbačen, a automobil je prodat Ronilačkom klubu Kragujevac. Poslednji put je viđen pre nešto više od deset godina, pa se pretpostavlja da je završio na otpadu.

(Telegraf.rs)