Istraživanje tvrdi: Muškarci koji vole sportske automobile imaju manji penis
Cilj studije je bio da se proveri da li zaista postoji veza između prevoznog sredstva i percipirane veličine penisa
Prema istraživanju Univerzitetskog koledža u Londonu (UCL), postoji korelacija između posedovanja sportskog automobila i verovanja da su nečije genitalije manje od proseka. Cilj studije je bio da se proveri da li zaista postoji veza između prevoznog sredstva i percipirane veličine penisa.
Psiholozi su angažovali 200 muškaraca koji govore engleski između 18 i 74 godine da završe onlajn test. Učesnicima je najpre pokazana izjava sedam sekundi, a zatim je na ekranu zamenjena slikom proizvoda. Zatim su morali da pomere klizač da naznače koliko žele da kupe proizvod.
Konačno, na ekranu se pojavila još jedna izjava, a učesnici su morali da kažu da li je ista ili drugačija od one prikazane na prvom ekranu. Ispitanicima je rečeno da su ove izjave činjenice i da je test bio da se ispita kako ljudi pamte činjenice dok kupuju proizvode.
Jedna od izjava lažno je navela prosečnu veličinu penisa u erekciji drugih muškaraca - nekim učesnicima je rečeno da je 7,1 inča (18 cm), dok je drugima rečeno da je četiri inča (10 cm), prenosi Index.hr.
Pravi prosek je zapravo 5,1 inča (13 cm), ali oni kojima je rečeno da je manja vrednost osećali su se relativno bolje dok su obavljali zadatak.
Međutim, mnogi su lagali kako bi se osećali bolje.
Učesnicima je uvek pokazivana slika sportskog automobila između njihove dve izjave o veličini penisa i morali su da izraze želju da ga kupe.
"Možda postoji nešto specifično što povezuje automobile i penise"
Kada je tim analizirao rezultate, video je da muškarci stariji od 30 godina koji misle da im je veličina penisa ispod proseka češće žele da kupe sportski automobil. Pored toga, muškarci koji su bili ubeđeni da imaju veći penis pokazivali su sve manje interesovanja za luksuzna vozila.
Drugačije je bilo sa drugom grupom, koja ih je i dalje cenila bez obzira na godine, što ukazuje na stanje sa samopoštovanjem. Iako ova studija tek treba da bude recenzirana, autori kažu da njihovi rezultati "pokreću intrigantna pitanja za buduća istraživanja".
"Možda postoji samo nešto specifično što povezuje automobile i penise u muškoj psihi. Tu hipotezu potkrepljuju podaci u ovom radu, a ona bi objasnila postojanje automobila u svakodnevnim šalama, reklamama i akademskom diskursu", napisali su.
(Telegraf.rs)