Poznata cena prvog novog Moskvič automobila
U prvoj fazi će se prodajom i opsluživanjem Moskviča baviti 11 dilerskih centara u glavnom gradu Rusije
Svi koji žele da kupe novi krosover Moskvič 3 moraće da plate najmanje 1.970.000 rubalja (26.645 evra), saopštila je informativna služba preporođenog brenda.
To znači da će ovaj automobil najverovatnije moći da učestvuje u državnom programu povlašćenih auto-kredita.
Jedan od uslova učešća u tom programu za automobile koji imaju motor sa unutrašnjim sagorevanje je da im cena ne bude veća od 2 miliona rubalja (27.051 evro).
Ovaj model se već proizvodi u moskovskoj fabrici i treba da se pojavi u prodaji do kraja godine. U kompaniji je istaknuto da će se vozilo u početku prodavati samo u prestonici. U prvoj fazi će se prodajom i opsluživanjem automobila Moskvič baviti 11 moskovskih dilerskih centara.
"Završili smo sa odabirom ponuda i izabrali prestoničke dilerske centre koji će u prvoj fazi prodavati automobile u Moskvi. Naredne godine ćemo se usredsrediti na velike ruske milionske gradove, a kako se proizvodnja bude uvećavala širićemo naše prisustvo na tržištu Rusije. Prvi model će biti krosover Moskvič 3. On će popuniti autoparkove taksija i karšeringa", rečeno je u kompaniji.
Krosover Moskvič 3 je preuređena verzija kineskog modela JAC JS4. Automobili imaju prednju vuču i motor sa unutrašnjim sagorevanjem zapremine 1,6 l sa 109 ks, prenosi Autoblog.rs.
Klijentima će biti predložena i električna verzija krosovera pod nazivom Moskvič 3e. Taj automobil će imati elektromotor sa 68 ks i moći će da pređe 410 km bez dopune akumulatora.
Cene ovog modela će biti objavljene kasnije.
Verovatno će za "zeleni" auto važiti specijalna državna subvencija u visini od 925.000 rubalja (12.511 evra). Takvi uslovi se, na primer, sada nude za ruski električni sedan Evolute.
Sklapanje potpuno spremnih krupnih komponenti, odnosno SKD (Semi Knocked Down), pokrenuto je krajem novembra u Moskovskoj fabrici automobila Moskvič.
Proizvodnja se realizuje po principu sklapanja automobila po tehnologiji DKD (Disassembled Knock Down). Taj pristup se razlikuje od klasičnog CKD (Somplete Knocked Down) sklapanja vozila koje podrazumeva isporuku potpuno gotovih komponenata automobila iz fabrike koja ih proizvodi u pogon gde se obavlja konačno sklapanje.
Pogledajte malo detaljnije kako izgleda ovaj automobil.
Kada je reč o DKD, tu se sa već gotovog automobila skidaju motor, menjač, vešanje i sitniji sklopovi i pogonski delovi, registruju se na carini kao automobilski delovi, i zatim se vozilo ponovo sklapa.
(Telegraf.rs)