Kia zbunila novim logom: Više od 30.000 ljudi mesečno traži nepostojeću automarku

Kia je, kao i većina ostalih automarki, odlučila da prati trendove, pa je tako menjala logotip

Foto: Kia

Iako se već mesecima nalazi na Kijinim automobilima nove modelske godine, novi logo korejske marke zbunio je mnoge, posebno one slabije upućene u autoindustriju.

Kia je, kao i većina ostalih automarki, odlučila da prati trendove, pa je tako menjala logotip. Recept je poznat, a to je izostanak 3D efekta i krajnje pojednostavljenje samog logotipa da bi se uklopio u nove digitalne tehnologije, navodi Index.hr.

Verovali ili ne, postoje oni koji jednostavno više ne prepoznaju u slovima korejsku marku, pa tako umesto "KIA" vide "KN". Pritom ih "obrnuto N" ili ćirilično "I" ne sprečava da u Google-u potraže upravo "KN".

A takvih je zaista puno, pa tako Twitter korisnik @Shwinnabego ističe da svakog dana mnogi traže "KN car", "KN SUV" i sl. Amerikanci su još zbunjeniji, pa tako upisuju "What is KN car brand", "What is KN", ali i konkretna imena modela kao što su "KN Carnival car" i "KN Telluride car."

Konkretno, svakog meseca upisuju pojam "KN Car" oko 30.000 puta, što znači da se gotovo svakog minuta neko pita koja je to automarka KN.

(Telegraf.rs)