Dacia napušta ideju (samo) jeftine marke? Nova ideja je "vrednost za novac"
"Dacia će hrabro ući u kompaktni segment, gde su marže najmanje dvaput veće nego gde je danas"
Prvo je to Volkswagen učinio sa Škodom, a čini se da istom stazom ide Renault s Dačijom. Ako se sećate, Škode su neko vreme bile jeftine, a onda su nakon odličnih prodajnih brojki krenule i nešto više cene te kvalitet.
Renault sada cilja na veće marže za Dačiju, svoju rumunsku marku. Nova ideja je "vrednost za novac", a nije cilj samo prodavati jeftine automobile.
Dačijine marže sada iznose 10 posto, rekao je izvršni direktor Luca de Meo u svom ažuriranom strateškom planu, a marka će dostići 15 posto do 2030. Taj nivo je sličan onom koji sada postižu premium marke poput BMW-a i Mercedes-Benza, piše Automotive News Europe.
Dacija je sada spremna da napadne profitabilniji kompaktni segment, počev od aktuelnog Joggera sa sedam sedišta. Kompaktni SUV, Bigster, trebalo bi da se pojavi 2024. godine, a nakon njega će uslediti još dva kompaktna modela do 2030. godine, navodi Revija HAK.
"Dacia će hrabro ući u kompaktni segment, gde su marže najmanje dvaput veće nego gde je danas", rekao je de Meo, koji Daciu opisuje kao Renaultov zlatni grumen.
Čini se da će model poput Sandera ostati kao važan mamac za kupce, ali ideja je krenuti u segmente gde su marže i zarada mnogo viši.
(Telegraf.rs)