Povratak u prošlost: Citroen otkrio novi logo
Iako je zadržan dvostruki "ševron" sa potpisom, ovalni spoljašnji oblik je odstupanje od prethodnih interpretacija i povratak originalu
Citroen je otkrio svoj novi identitet i logo koji je reinterpretacija originala iz 1919. godine. Novi logo će debitovati na novom konceptu pre kraja septembra, pre nego što se nađe u budućim proizvodnim modelima počev od sredine 2023 prenosi Carscoops.com.
Zanimljivo, ovo nije prvi put da ga vidimo, jer je debitovao u bočnoj grafiki futurističkog Citroen 19_19 koncepta još 2019.
Ovo je deseta revizija logotipa u 103-godišnjoj istoriji Citroena i treća u poslednjih 13 godina. Iako je zadržan dvostruki "ševron" sa potpisom, ovalni spoljašnji oblik je odstupanje od prethodnih interpretacija i povratak originalu.
Ovaj dizajn je odabrao osnivač Andre Citroen 1919. godine, inspirisan njegovom kompanijom za obradu metala koja je proizvodila sisteme zupčanika u obliku riblje kosti.
Novi logo je kombinovan sa svežom i pojednostavljenom paletom boja i modernim fontom za natpise Citroen.
U jednoj od različitih varijacija, logo je obojen u "Monte Carlo Blue", koja će biti korišćena i za spoljašnju boju automobila. Citroen takođe koristi blistaviji "Infra-Red" za fizičke, štampane i digitalne aplikacije, zamenjujući crvenu boju sa potpisom brenda.
Citroen je rekao da će novi amblem "inicirati novi pravac u jeziku dizajna proizvoda u kojem će vizuelno istaknuta značka postati odmah prepoznatljiv element potpisa svih Citroen modela".
Pošto je septembar skoro gotov, očekuje se da će Citroenov novi koncept automobila biti predstavljen u narednih nekoliko dana, baš na vreme za Sajam automobila u Parizu 2022. u oktobru. Istovremeno, Citroenov ažurirani identitet brenda postepeno će se širiti na svim digitalnim kanalima, među dilerima i korporativnim okruženjima.
(Telegraf.rs)