Super skup auto od 100.000 evra parkirao na auto-putu u Beogradu: Imamo pobednika među srpskim vozačima
Ono što nije svakodnevnica je da pauk odnese ovakav auto, ne zato što služba Parking servisa izbegava ova vozila, već zato što su jako retka
Nismo do sada razmišljali o auto-putu kao o dobrom mestu za parking, pa bi se ovom vozaču moglo odati priznanje za maštovitost. Kad malo bolje razmislimo, ima auto-put tu potrebnu širinu, lako je parkirati, i uvek ima mesta. Ali... Molimo vas, nemojte ovo raditi. Vozač lamborginija je to naučio na teži način, pošto mu je skupi automobil od 100.000 evra završio na pauku.
Istina je da Beograd već godinama kuburi sa parking mestima, gotovo svi vozači, a sad već i ptice na grani, znaju da je parkiranje automobila u prestonici Srbije, a naročito u centru grada, često nemoguća misija. Nema mesta na ulici, a i garaže su uglavnom uvek pune. Ne samo da su parking mesta već zauzeta, nego često ima i onih koji stoje i samo čekaju da se neko mesto oslobodi.
Naravno, ne treba zaboraviti na vozače koji stanu "samo na 5 minuta" ili dok "obave nešto na brzinu". Tu u igru ulazi služba Parking servisa za koju mnogi misle da čeka iza ćoška da stanete "samo na 5 minuta".
Pauk koji odnosi neko vozilo je sada već svakodnevnica u Beogradu, ne samo da je svakodnevnica, već možete u jednom danu videti nekoliko ovakvih situacija. Ono što sigurno nije svakodnevnica je da pauk odnese ovakav auto, ne zato što služba Parking servisa izbegava ova vozila, već zato što su jako retka.
Ipak, po svemu sudeći, služba je imala "poslasticu" u Beogradu kada su naišli, ni manje ni više, na auto-putu na Lamborghini Gallardo.
Lamborghini Gallardo je sportski automobil koji je proizvodio italijanski proizvođač automobila Lamborghini od 2003. do 2013. To je drugi Lamborginijev automobil koji je izašao pod matičnom kompanijom Audi, i najprodavaniji model sa 14.022 proizvedenih u celoj proizvodnji.
Nazvan po čuvenoj rasi borbenih bikova, Gallardo sa V10 motorom bio je Lamborghinijev lider u prodaji.
Ovaj superauto ima pogon na sva četiri točka. Motor na automobilu je ugrađen u 10-cilindarski, 5,0-litarski, 500 konjskih snaga u obliku slova W (nagib između cilindara 96 stepeni). Maksimalna snaga se postiže na 7800 o/min. Maksimalni obrtni moment 510 Nm pri 4500 o/min. Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,2 sekunde.
Maksimalna moguća brzina je 309 km/h. Menjač je mehanički sa šest brzina.
Cena takvog automobila tokom službene prodaje iznosila je 165 hiljada dolara, čime je ovaj automobil bio jedan od pristupačnijih koje je nudio ovaj proizvođač automobila.
Danas, ovaj model se kreće oko 100.000 evra.
Imajući u vidu njegovu cenu, pretpostavljamo da vozaču neće biti problem da plati kaznu službi Parking servisa.
(Telegraf.rs)