Poslednja vožnja pre uništenja: Rimac isprljao Neveru na gradilištu svog kampusa
Prvo serijsko vozilo kompanije Rimac Automobili viđeno je tokom proteklih meseci na spektakularnim događajima i trkačkim stazama, ali je ovaj test daleko od glamuroznog ambijenta
Rimac Nevera biće uskoro slupana u skladu sa procedurom koju propisuju američki bezbednosni testovi. Zato je izvršni direktor kompanije Mate Rimac odlučio da je provoza poslednji put.
Poslednja vožnja Nevere odvijala se u potpuno neobičnom ambijentu. Rimac je skupoceni automobil vozio po prašini i blatu, pre nego što će vozilo vredno 2 miliona dolara biti uništeno.
Tamno plava Nevera sa snimka prvi je seriski automobil koji je sišao sa proizvodnih traka kompanije. Da bi ispunio rigorozne američke standarde homologacije Mate je odlučio da Neveru još jednom prikaže i to na gradilištu buduće fabrike i kampusa koji će nići u Hrvatskoj. Tokom vožnje Rimac ni malo ne štedi vozilo, prolazeći punim gasom kroz blato i prašinu. Na kraju avanture automobil je u potpunosti bio prekriven prljavštinom.
Gradi se futuristički kompleks u skladu sa ekološkim standardima
Ove nedelje je zvanično počela izgradnja Rimac Kampusa koji će objediniti sedište kompanije, istraživačko-razvojni centar i proizvodni pogon u Evropi.
Reč je o proizvodnoj bazi za sve buduće modele kompanije Rimac uključujući i Neveru. Prostire se na površini od 200.000 kvadratnih metara. Kampus uključuje stazu za testiranje, proizvodne pogone, istraživački centar i druge prateće objekte.
"Od dana kada sam osnovao kompaniju, moj glavni prioritet je izgradnja najboljeg mogućeg radnog okruženja. Stvaranje sjajnih proizvoda moguće je samo ako se nalazite u dobrom ambijentu. Cilj izgradnje kampusa je upravo to - stvaranje najboljeg mogućeg radnog okruženja koje nije rezervisano samo za zaposlene. Kupci, studenti i svi zainteresovani dobrodošli su da provode vreme zajedno sa našim radnicima. Vodićemo računa da objekat bude integrisan u prirodno okruženje, poštujući standarde karbonske neutralnosti", navodi Mate Rimac.
Kampus je dizajniran tako da se može vremenom proširiti, ukoliko je neophodan dodatni prostor. Plan je da objekat na kraju primi 2.500 radnika što je dvostruko više od broja zaposlenih u ovom trenutku.
Sam kampus pored staze i objekata uključuje močvaru sa livadama, baštu na krovu, komandni centar, VR sobe i nekoliko tajnih prostorija. Predviđena je i izgradnja bara, maloprodajnih prostora, igraonica, teretana, centar za obuku i vrtić.
(Telegraf.rs)