"Ja prodajem Alfa Romeo, a ne iPad sa automobilom oko njega!"

Novi direktor Alfa Romea ima velike planove za kultnu italijansku marku staru 111 godina...

Foto: Alfa Romeo/Marco Alpozzi

Alfini automobili moraju uvek da budu usmereni na vozača, što znači da bi trebalo da imaju najmanje moguće ekrane, smatra novi direktor Alfa Romea Žan-Filip Imparato.

- Alfa Romeo ima poseban položaj u automobilskom svetu. Vozač u fokusu i najmanji mogući broj ekrana. Ne prodajem iPad sa automobilom oko njega - prodajem Alfa Romeo! - rekao je Imparato za francuski Caradisiac.

Foto: Alfa Romeo

Čak i u doba prelaska na elektromobile, direktor Alfa Romea planira da i dalje isporučuje automobile fokusirane na kupca i privlačne za vožnju, što smatra ključnim za uspeh marke.

Alfa Romeo Tonale / Foto: Alfa Romeo

Imparato je već doneo neke velike odluke za Alfu, kao što je odustajanje od Giorgio platforme sa zadnjim pogonom u korist Stellantisove "STLA velike arhitekture", prenosi Jutarnji. Reč je o platformi osmišljenoj zbog budućih Maseratijevih limuzina i terenaca, zato se od njih očekuje mnogo "šarma".

Novi izvršni direktor je odložio premijeru SUV-a Tonale, koji je trebalo da bude predstavljen sada. Sve je, međutim, pomereno za tri meseca da bi se poboljšale performanse "plag-in" hibridnog pogona.

Foto: Alfa Romeo/Marco Alpozzi

Imparato je stigao iz Peugeota nakon što je stvoren Stellantis, u za sada se čini da govori sve prave stvari koje bi mogle da zadovolje entuzijaste italijanske marke. Njegov potez protiv velikih ekrana je odraz predanosti izgradnji "vozačkih" automobila, koji bi trebalo da zasluži mnogo poštovanja kod kupaca.

(Telegraf.rs)