Gradovi bi vozačima mogli da počnu da naplaćuju putarinu za vožnju gradskim saobraćajnicama

Iza takvog mišljenja nalazi se jednostavna ideja - svako ko može da priušti BMW može da priušti i taksu protiv saobraćajnih gužvi...

Foto ilustracija: Shutterstock

Uvođenje putarine u iznosu od 6 evra dnevno u najprometnijim delovima evropskih metropola mogla bi drastično da smanji obim saobraćaja.

Saobraćajni stručnjaci sa Instituta Ifo, Tehničkog univerzitata u Minhenu, i proizvođača automobila BMW, na sajmu automobila IAA Mobility u Minhenu, izjasnili su se u korist plaćanja putarina u velikim gradovima.

Iza takvog mišljenja nalazi se jednostavna ideja - svako ko može da priušti BMW može da priušti i taksu protiv saobraćajnih gužvi. Nije, međutim, jasno šta je sa onima koji ne mogu da si priušte BMW, ali njih izgleda niko ništa ne pita...

Putarina od 6 evra dnevno bi mogla da smanji obim saobraćaja u Minhenu za 23 odsto, izjavio je šef Ifo centra za industrijsku organizaciju i nove tehnologije Oliver Falk, prenosi Revija HAK.

Ako bi bavarska prestonica naplatila taksu od svakog vozača, bez izuzetka, uključujući i stanovnike, prihod od oko 600 miliona evra godišnje bi mogao da se upotrebi za lokalni javni prevoz i za isplate odštete za zaposlene sa niskim platama.

Video: Želeli su da izbegnu plaćanje putarine, ali su neslavno završili: Poslovice postoje zbog ovih ljudi

(Telegraf.rs)