Posle "smrti" benzinaca i dizelaša, ovo su automobili koji će nas prevoziti

Sudeći po onome što svetska autmobilska industrija ovih dana prikazuje u Minhenu, SUS motori sasvim sigurno postaju prošlost...

Foto: Hyundai

Nekada najveći svetski sajam automobila više ne postoji. Izložba je iz Frankfurta premeštena u Minhen, u kome se prvi put održva, i to kao prva velika automobilska smotra od početka pandemije korona virusa koji se održava uz prisustvo publike.

Obeležena i kao "sajam u čast smrti klasičnog automobila" Međunarodna izložba automobila (IAA), kako se manifestacija zvanično zove, održava se u vreme kada automobilska industrija već ozbiljno radi na prelasku na električni pogon. Zato su se izlagači potrudili da, bar delimično, daju odgovor na pitanje: "Šta će nas pokretati u budućnosti?".

U skladu da tim, akcenat sajma je na elektičnim, hibridnim i automobilima koji za pogon koriste vodonik. Najveći broj premijera novih modela, kao i studija i koncepata prikazali su nemački proizvođači, mada ne zaostaju ni Francuzi, Korejci i drugi. Ovo su premijere minhenskog sajma koje su privukle najviše pažnje posetilaca:

Sviđalo se to nama ili ne, nema sumnje da automobilski svet nezadrživo i nepovratno ide u pravcu elektrifikacije, što minhenski sajam i njegovi eksponari i dokazuju.

Video: Argentici električnim pogonom povampirili legendarnog fiću: Ide 80 na sat i prelazi 50 kilometara

(Telegraf.rs)