Sprema se najmoćniji hibrid ikada i ostali planovi za budućnost hrvatskog Bugattija
Nakon preuzimanja vlasništva nad slavnim francuskim proizvođačem, pred Rimcem je zadatak da Bugattiju pronađe mesto u delu automobilskog sveta koji se menja velikom brzinom...
Nakon što je u ponedeljak ozvaničeno preuzimanje Bugattija od strane hrvatska kompanija Rimac Automobili, odnosno formiranje zajedničke kompanije sa Porscheom, vreme je da se predstave prvi planovi za budućnost.
Slavni francuski proizvođač hipersportskih automobila sada godišnje proizvodi osamdesetak primeraka svojih modela, za bogate ljubitelje moćnih visokoperformativnih mašina i kolekcionare kakav je slavni fudbaler Kristijano Ronaldo. U poređenju sa tim, jedan Lamborghini, na primer, godišnje proizvede oko 8.000 automobila, a svoju proizvodnju je značajno povećao uvođenjem SUV modela Urus 2018. godine.
Zato je sada pred Rimcem zadatak da Bugattiju pronađe mesto u delu automobilskog sveta koji se menja velikom brzinom, i do pod "budnim okom" partnerskog Porschea i "kapom" koncerna Volkswagen.
Zvezda jučerašnjeg događaja - Mate Rimac je, u razgovoru za britanski Autocar, najavio da će Bugatti nastaviti da proizvodi modele sa benzinskim motorima, prenose hrvatski mediji. A prva promena pod novim rukovodstvom biće uvođnje hibridnih sistema u automobila danas poznate po svojim ogromnim W16 motorima zapremine osam litara.
Rimčev plan je da do kraja ove decenije sa proizvodnih traka francuske fabrike siđe prvi električni model sa znakom Bugattija, što će pratiti sve intenzivniji radi na projektovanju i konstruisanju novih modela.
Novi razvojini planovi za Bugatti neće poremetiti proizvodnju i razvoj automobila pod oznakom Rimac, naročito ne posle nedavne, izuzetno uspešne i globalno zapažene, promocije novog modela Nevera.
(Telegraf.rs)