Jeep "utegao" Compass: Spreman za off-road i probijanje kroz džunglu na asfaltu
Jedan od najpopularnijih Jeep modela upravo je predstavljen u "osveženom" izdanju, koje je dobilo diskretna vizuelna unapređenja i bogatiju opremu
Uz model Renegade, Jeep Compass je svakako jedan od najpopularnijih modela čuvene američke marke na evropskom tržištu. A da Jeep "ne spava na lovorikama", potvrđuje i činjenica da je Compass upravo restilizovan kako bi ostao u vrhu.
To znači da "novitet" sada ima neznatno izmenjen prednji deo, sa izduženijim svetlosnim grupama i povećanim otvorima za usis vazduha, koji čine automobil nešto agresivnijim i robusnijim i naglašavaju njegovo off-road poreklo.
Ipak, čini se da su veća unapređenja unutar samog vozila, tačnije u kabini, budući da je Compass sada dobio novu digitalnu instrumentaciju od 10,25 inča, a tu je i displej infotejnment sistema, osetljiv na dodir, dijagonale 8,4 ili 10,1 inč, u zavisnosti od paketa opreme.
Uvedeni su i sistemi prepoznavanja saobraćajnih znakova, pospanosti vozača, automatskog kočenja, adaptivnog tempomata i asistencije održavanja vozila unutar kolovozne trake što Compass čini prvim Jeep modelom na evropskom tržištu opremljenim Nivoom 2 autonomne vožnje.
Uz IT "gedžete", izmenjena je i sama centralna konzola koja sada pruža više prostora za odlaganje sitnica - Jeep navodi gotovo 4,5 litara zapremine više, a enterijer je obogaćen i novim, kvalitetnijim materijalima. U ponudi je pet paketa opreme: Sport, Longitude, Limited, S i Trailhawk.
Kod motorizacije, ponuda ostaje ista: 1,3-litarski turbo benzinac od 130 ili 150 konjskih snaga, kao i 1,6-litarski turbo dizel od 130 "konja". U zavisnosti od agregata, kupcima su na raspolaganju 6-stepena manuelna, automatska ili DCT transmisija, kao i pogon na prednje ili na sva četiri točka.
(Telegraf.rs/TopSpeed)