Bugatti postaje hrvatski, šef Volkswagena objasnio detalje

Glavnu ulogu u ovoj priči, o čijem se "sadržaju" još uvek razmišlja, trebalo bi da odigra Porsche...

Foto: Bugatti

Nemački auto gigant Volkswagen je doneo odluku da se "oslobodi" većinskog dela svog vlasništva u kompaniji Bugatti. Iako je to i do sada bili poznato, tek ovih da su obelodanjeni detalji celog posla.

Bugatti će tako prvo preći u vlasništvo čuvenog proizvođača sportskih automobila iz Štutgarta, nakon čega bi kompanija Porsche (kao deo VW koncerna), trebalo da formira zajedničku firmu sa hrvatskom kompanijom Rimac Automobili.

Foto: Rimac Automobili

Bugatti bi zatim trebalo da pređe u većinsko vlasništvo Rimca, dok bi manji vlasnički udeo ostao u posedu Porschea. U međuvremenu, Porsche je nedavno povećao svoj udeo u vlasništvu hrvatskog proizvođača hipersportskih električnih automobila na 24 odsto.

Detalje poslovnog aranžmana za Bugatti je, za britanski magazin Autocar, izneo prvi čovek Volkswagena Herbert Dajs, koji je, međutim, napomenuo i da se o ovakvom rešenju još uvek razmišlja.

I pored globalne prepoznatljivosti i tradicije duge 112 godina, čini se da sat za Bugatti polako otkucava. Ta kompanija je prošle godine prodala 77 automobila. U eri sve izvesnijeg potpuno prelaska na elektična i druga ekološka vozila, mesta za supersportske automobile sa snažnim benzinskim motorima ogromnih zapremina, čini se, ima sve manje.

Foto: Bugatti

Takvom brendu je porebno stvoriti novu budućnost, u čemu bi kompanija Rimac sa svojim naprednim električnim pogonom mogla da odigra veliku ulogu, konstatuju hrvatski mediji.

(Telegraf.rs)