Bugatti postaje hrvatski, šef Volkswagena objasnio detalje
Glavnu ulogu u ovoj priči, o čijem se "sadržaju" još uvek razmišlja, trebalo bi da odigra Porsche...
Nemački auto gigant Volkswagen je doneo odluku da se "oslobodi" većinskog dela svog vlasništva u kompaniji Bugatti. Iako je to i do sada bili poznato, tek ovih da su obelodanjeni detalji celog posla.
Bugatti će tako prvo preći u vlasništvo čuvenog proizvođača sportskih automobila iz Štutgarta, nakon čega bi kompanija Porsche (kao deo VW koncerna), trebalo da formira zajedničku firmu sa hrvatskom kompanijom Rimac Automobili.
Bugatti bi zatim trebalo da pređe u većinsko vlasništvo Rimca, dok bi manji vlasnički udeo ostao u posedu Porschea. U međuvremenu, Porsche je nedavno povećao svoj udeo u vlasništvu hrvatskog proizvođača hipersportskih električnih automobila na 24 odsto.
Detalje poslovnog aranžmana za Bugatti je, za britanski magazin Autocar, izneo prvi čovek Volkswagena Herbert Dajs, koji je, međutim, napomenuo i da se o ovakvom rešenju još uvek razmišlja.
I pored globalne prepoznatljivosti i tradicije duge 112 godina, čini se da sat za Bugatti polako otkucava. Ta kompanija je prošle godine prodala 77 automobila. U eri sve izvesnijeg potpuno prelaska na elektična i druga ekološka vozila, mesta za supersportske automobile sa snažnim benzinskim motorima ogromnih zapremina, čini se, ima sve manje.
Takvom brendu je porebno stvoriti novu budućnost, u čemu bi kompanija Rimac sa svojim naprednim električnim pogonom mogla da odigra veliku ulogu, konstatuju hrvatski mediji.
(Telegraf.rs)