"Nije greška u vezi sa cenom": Za domaći klasik u perfektnom stanju vlasnik traži 4.250 evra

"Kečeva" i danas ima toliko da se niko ne bi začudio da se jedan prodaje za samo nekoliko stotina evra, ali za par hiljada...

Ilustracija / Foto: Wikimedia/Starie

Jedan od najbrojnih automobila proizvedenih u Jugoslaviji i Srbiji svakako je Zastava 101, odnosno Skala, mnogo poznatija po svojim nadimcima "Stojadin" i "Kec".

"Kečeva" i danas ima toliko da se niko uopšte ne bi začudio kada bi čuo da se jedan od 1.045.458 primeraka, proizvedenih u kragujevačkoj fabrici između 1971. i 2008. godine, prodaje za samo nekoliko stotina evra.

A, šta biste rekli na to da vam neko ponudi Skalu za - 4.250 evra!

Printscreen: Polovniautomobili.com

- Nije greška u vezi sa cenom, da ne zovete da proveravate bez veze! - naglašava prodavac crvene Zastave Skala 55, koji je prodaju svog ljubimca oglasio na stranicama sajta Polovni automobili (gde možete pogledati više fotografija ovog izuzetnog automobila).

Reč je od jednom od poslednjih proizvedenih modela iz 2008. godine. Automobil je poslednjih 12 godina bio garažiran i održavan u odličnom stanju, pa je na njemu sve fabričko, osim akumulatora. U koliko dobrom stanju je očuvan, svedoči i fabrička zaštitna plastika koja se još uvek nalazi preko patosa automobila.

Printscreen: Polovniautomobili.com

Ispod haube se nalazi dobro poznati redni četvorocilindraš od 1.116 kubika sa 55 konjskih snaga. Činjenca da pripada poslednjim proizvedenim serijama, znači i da je ovaj izvanredni "kec" opremljen savremenijom digitalnom komandnom tablom sa pokazivačem broja obrtaja i elektronskim kilometar satom, na kome stoji brojka od 22.350 pređenih kilometara.

Video: On je Kec, on je Stojadin, on je zvezda jugoslovenske autoindustrije: Zastava 101

(Telegraf.rs)