Povratak legendarnog "dizelaškog vagena" iz '90-ih: Stiže novi VW Corrado?
Razultat "renderskog" umeća dizajnera više je nego impresivan, budući da je uspeo da zadrži karakteristične linije originalnog modela, ali i da ih poveže sa savremenim "golfovskim" dizajnom
Gotovo da nema "žestokog momka sa asfalta" iz devedesetih godina prošlog veka koji nije vozio ili bar nije poželeo da vozi legnedarni Volkswagen Corrado. Sportski kupe jedinstvenog izgleda u to vreme je privlačio pažnju mnogih ljubitelja automobila (ne samo pomenutih), ali oni koji su ovde mogli da ga priušte nisu baš bili brojni.
Danas, uopšte nema sumnje da bi mnogi voleli da vide, pa i da voze, ovaj kultni model, proizvođen između 1988. i 1995. godine, u nekom savremenom izdanju. Njima je u susret izašao dizajner Kleber Silva, koji je dao svoje viđenje kako bi Corrado za 21. vek mogao da izgleda.
Malo je reći da je razultat njegovog "renderskog" umeća više nego impresivan i da je uspeo da zadrži karakteristične linije originalnog modela, ali i da ih poveže sa savremenim "golfovskim" trendom Volkswagenovog dizajna.
Originalni Corrado je bio kompaktni sportski kupe sa četvorocilindričnim turbo motorima od 1.8 i 2.0 litra, kao i dve top VR6 verzije sa "V" šestacima od 2.8 i 2.9 litara i snagom od 176 i 188 "konja".
Savremena verzija bi najverovanija mogla da dobije "pozajmljene" agregate od sportskih Golfova GTI i R. Reč je o četvorocilindričnom 2.0 turbobenzincu, koji razvija 245 KS i 370 Nm obrtnog momenta, koji kod Golfa R proizvodi celih 300 "konja", podseća CarBuzz.
Taj sajt navodi da je Silva Corrada dizajnirao da jasnim indikacijama da se ispod njegove haube nalazi klasičan motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Inače, Corrado je model koji je proizvođen između u periodu između druge i treće generacija modela Scirocco, čije je moderno viđenje u električnoj verziji Silva još ranije prikazao.
Iako bi pojava jednog automobila koji izgleda ovako dobro kao unela prilično osveženje u Volkswagnovu gamu kojom poslednjih godina dominiraju SUV modeli, jedan ovakav automobil verovatno ne bi mogao da zaradi dovoljno novca proizvođaču kako bi opravdao svoje "vraćanje u život".
A oni "momci" sa početak priče danas i tako ne pomišljaju da se voze ni u čemu drugom što nije terenac sa "brojem 5", ili većim, na vratima prtljažnika.
(Telegraf.rs)