"Škoda neće biti nova Dacia!"
Cilj češke kompanije nije da svoju tržišnu stratagiju zasniva na izuzetno pristupačnim autmobilima, kao što radi Renault sa svojom rumunskom podružnicom
Češka Škoda, koja je od 1991. godine deo Volkswagen grupe, neće biti samo ćerka-firma koja će se u tržišnoj utakmici takmičiti u segmentu automobila nižeg cenovnog ranga.
- Nećemo biti nova Dacia! - izjavio je novi šef Škode Tomas Šafer u inervjuu za praški dnevnik Hospodarske novini.
Šafer je naglasio da cilj češke kompanije nije da svoju tržišnu stratagiju zasniva na izuzetno pristupačnim autmobilima, kao što radi Renault sa svojom rumunskom podružnicom.
Prethodno je predsednik Volkswagen groupe Herbert Dajs nedavno konstatovao da nastup Škode "nije dovoljno agresivan" u konkurenciji sa korejskim i francuskom proizvođačima. Dajs je najavio i da bi Škoda mogla da postane "jeftiniji brend, kao što je to rumunska Dacia".
Šaferove reči potvrđuju i novi modeli Škode, kao što su prvi električni SUV tog proizvođača Enyaq iV i novi modeli poznatih čeških limuzina Octavia i Superb, koji teško da spadaju identične u cenovne kategorije kao većina rumunskih modela.
(Telegraf.rs)