Muškarci "naloženiji", žene "opuštenije": Koliko stereotipi o kupovini automobila odgovaraju istini?

Rezultati ankete pokazuju i da su žene mnogo opuštenije od muškaraca kada su u pitanju faktori koji utiču na izbor automobila...

Foto: Pixabay

Stereotipna pretpostavka da su muškarci mnogo "naloženiji" na automobile od žena konačno je dobila dokaze, u rezultatima ankete koju je sproveo britanski BuyaCar.

Više od 700 redovnih korisnika te internet platforme za kupovinu u prodaju automobila učestvovalo je u istraživanju koje je za temu imalo razlike između muškog i ženskog pristupa kupovini automobila.

Foto: Pixabay

Automobil se, putem sajta BuyaCar, može kupiti isključivo onlajn, odnosno kupac prilikom kupovine ne mora da ga vidi uživo. Muškarci su, međutim, skoro tri puta oprezniji prilikom takve kupovine, i ne osećaju se ni prijatno, ni sigurno ukoliko nisu automobil videli uživo.

Konkretno, 1 od 4 muškarca priznaje da strepi od onlajn kupovine, dok je kod žena taj udeo mnogo manji i iznosi manje od 10 odsto.

Jedan od razloga zbog kojih žene više vole kupovinu putem interneta je izbegavanje kontakta sa nasrtljivim i dosadnim prodavcima. Na to upućuje i podatak da žene čine čak 50 odsto onlajn kupaca, dok među tradicionalnim kupcima u salonima i na auto-placevima čine tek jednu trećinu.

Rezultati ankete pokazuju i da su žene mnogo opuštenije od muškaraca kada su u pitanju faktori koji utiču na izbor automobila.

Foto: Pixabay

Tako se, na primer, žene prilikom kupovine odlučuju za test vožnju prvenstveno da bi procenile da li im se auto sviđa u vožnji i da li mogu da uživaju u njemu. Muškarcima je, sa druge strane, prva pomisao to da li će mu naći neku grešku ili nedostatak, prenosi Quattroruote.

Žene su mnogo manje zabrinute kada je dugoročno posedovanje automobila u pitanju. Muškarcima, sa druge strane, jedan od problema predstavlja strah da će im automobil posle nekog vremena postati dosadan. Drugi muški problem je strah od kvarova.

Foto: Pixabay

(Telegraf.rs)