Peugeot 5008: Nova "šminka" velikog "lava"

Sledeći nedavno restilizovani model 3008, i veći 5008, takođe je dobio unapređeno i modernije izdanje

Foto: Peugeot

"Veliki brat" nedavno restilizovanog 3008, model 5008, takođe je dobio unapređeno i modernije izdanje, čime je Peugeot vizuelno doveo ova dva krosover/SUV modela u korak sa najnovijim automobilima u ponudi - modelima 208 i 508.

5008 je dobio nešto izmenjeni prednji deo sa širokim grilom u koji su integrisane svetlosne grupe, vertikalne "trake" za dnevna svetla, odnosno pokazivače pravca, kao i naziv modela (5008) koji se sada nalazi na prednjem delu "haube", iznad grila.

I 5008 je dobio zatamnjeni segment koji povezuje zadnje svetlosne grupe, sada u LED tehnologiji, koji se prostire preko vrata prtljažnika. Ispod odbojnika nalaze se dve hromirane izduvne cevi, trapeznog oblika, integrisane u difuzor vazduha.

Što se enterijera tiče, tu je sada nova i-Cockpit digitalna komandna tabla, dijagonale 12,3 inča, dok se na vrhu centralne konzole nalazi displej infotejnment sistema od 10 inča. Neki od elemenata na armaturnoj tabli i centralnoj konzoli naglašeni su imitacijom brušenog aluminijuma, prenosi TopSpeed.

Kod verzije opremljene automatskim menjačem, sada se nalazi i selektor režima rada, pa su vozaču na raspolaganju Normal, Sport i Eco mod vožnje. Od asistencija koje su deo serijske opreme, tu je adaptivni tempomat, automatsko prepoznavanje saobraćajnih znakova, tzv. Night Vision sistem, automatsko kočenje u slučaju opasnosti i sistem održavanje vozila u kolovoznoj traci.

Kao i do sada, na raspolaganju su dva benzinska i dva dizel motora, snage od 130 pa do 180 "konja". Osnovni 1,2-litarski trocilindarski Puretech i 1,5-litarski Blue HDi serijski stižu sa 6-stepenim manuelnim menjačem, dok je opciono moguće dobiti 8-stepeni automatik, koji je standardan od 1,6-litarskog Puretech i 2,0-litarskog Blue HDi motora.

Restilizovani Peugeot 5008 se u prodajnim salonim širom Evrope očekuje krajem godine. Do tada će biti poznata i cena, za koju se očekuje da će biti neznatno viša u odnosu na aktuelni model.

(Telegraf.rs)