Hteli su da ga "ugase", ali on se ne da: Šta znamo o novom VW Passatu?
Evropski Passat se više neće razlikovati od američkog ili kineskog, i pored toga što se pravi u 10 fabrika na tri kontinenta i prodaje u preko 100 zemalja sveta
Novi model Volkswagenovog Passata, jednog od najuspešnijih sedana više srednje klase, koji je do sada proizveden u osam generacija i preko 30 miliona primeraka, biće "unifikovan".
To znači da će se, ubuduće, identičan model prodavati na svim svetskim tržištima. Tako se evropski Passat više neće razlikovati od američkog ili kineskog, i pored toga što se danas pravi u čak 10 fabrika na tri kontinenta i prodaje u preko 100 zemalja sveta.
Kako piše britanski Autocar, deveta generacija Passata (B9) će u svim mestima gde se proizvodi biti pravljen na unapređenoj MQB platformi. Inače, proizvodnja ovog modela, koja traje skoro pet decenija, biće obustavljena u nemačkoj fabrici u Emden, a novi Passat će za evropsko tržište biti proizvođen u Češkoj, u fabrici u Kavasini, gde se proizvodi i "bratski" model Škoda Superb.
Iako je VW, pre nešto više od godinu dana, razmišljao o prestanku proizvodnje svoje najprepoznatljivije limuzine i karavana, od toga se odustalo. A o narednom B9 modelu se zna da će "porasti" u dužinu, pa će putnici u kabini dobiti više mesta sedenje i za noge.
Passat ostaje dosledan svom konzervativnom dizajnu, pa će radikalniji dizajnerski zahvati biti mnogo više primetni u unutrašnjosti automobila. Uostalom, za one kojima se to baš i ne sviđa, VW je i konstruisao atraktivni fastbek Arteon.
Karavan verzije će, kao i do sada, imati dugačak krov i klasična zadnja vrata (manje zakošena ili zaobljena u odnosu na krov i zadnje bokove), kao i prepoznatljivu "terensku" Alltrack verziju, prenosi Motor1.
Konačni dizajn novog Passata je u fazi finalizacije, a budući da je MQB platforma konstruisana tako da podržava i delimično ili potpuno elektrifikovana vozila, moglo bi se očekivati da novi Passat krene i u tom pravcu.
(Telegraf.rs)