Quattro sa utičnicom: Audi predstavio A6 Avant 55 TFSI e

Hibridni sistem ovog modela čini kombinacija TFSI turbo-benzinca zapremine dva litra sa 252KS i elektromotora od 143KS

Foto: Audi

U već ustaljenom stilu, diktiranom globalnom pandemijom korona vrusa, Audi je na svom sajtu zvanično predstavio svoj novi karavan A6 Avant u "plug-in" hibridnoj verziji, kakva je već u ponudi kod modela A6 u sedan verziji.

Hibridni sistem ovog modela čini kombinacija TFSI turbo-benzinca zapremine dva litra sa 252KS (185 kW) i elektromotora od 105kW, odnosno 143KS. Maksimalni obrtni momenat benzinskog motora iznosi 370Nm, a elektromotora 350Nm.

Kombinovana snaga dva pogonska agregata iznosi 367KS (270 kW), a obrtni moment 500Nm. Ovu snagu na sva četiri točka prenosi sedmostepeni S-tronic menjač sa duplim kvačilom.

Energiju za pokretanje elektromotora skladišti baterija kapaciteta 14,1kWh. "Quattro sa utičnicom" samo sa električnim pogonom u stanju je da pređe oko 50 kilometara. Upravo zbog zapremine baterije, A6 Avant 55 TFSI e quattro ima manji prtljažnik od standardnog A6 Avanta, čija zapremina iznosi 405 litara. Kada se obore nasloni zadnjih sedišta korisna zapremina se povećava na na 1.535 litara.

Novi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro od 0 do 100 ubrzava za samo 5,7 sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 kilometara na sat, do u isključivo električnom režimu rada A6 Avant može da se kreće maksimalnom brzinom od 135km/h.

Audija A6 Avant 55 TFSI e quattro sa S Line paketom opreme (LED farovi, alu felne od 19 inča, sportsko vešanje...) na nemačkom tržištu startuje sa cenom od 71.940 evra.

(Telegraf.rs)