Šta sve Rusi zameraju svom najpoznatijem terencu?
Nova Lada 4×4 ima novi enterijer, modifikovano ogibljenje, bolju zvučnu izolaciju... ali su neki nedostaci ipak ostali prisutni...
Traje duže od četiri decenije, poslednjih godina je značajnije osavremenjena, a aktuelni model za 2020. nedavno je prošao kroz restilizaciju i dobio neka unapređenja. Nova Lada 4×4 ima novi enterijer, modifikovano ogibljenje, bolju zvučnu izolaciju... ali su neki nedostaci ipak ostali prisutni.
Vlasnici osvežene Lade 4×4, nekadašnje Nive, kao glavne mane navode loš kvalitet farbe i slabu antikorozivnu zaštitu. Zapravo, ovo poslednje je upravo ono što najviše i smeta vlasnicima Nive. Neki od njih navode da su primetili rđu čak i na modelima koji su iz fabrike u Toljatiju izašli početkom ove godine, piše sajt Автоновости дня.
Ako karoseriju ne zaštitite dodatno (o svom trošku, naravno), rđa se brzo javlja na obodima vrata, potom pragovima i na lukovima iznad točkova. Ovaj deo može da se zaštiti postavljanjem plastičnih oplata, koje se inače mogu naći u brojnim salonima Lade u Rusiji.
Pritužbe stižu i na račun pojavljivanja vlage ispod patosnica kod vozača, kao i u prtljažniku za vreme jakog snega ili kiše. Stara boljka koja je opstala i na osveženoj Nivi je curenje ulja i goriva. Ipak, ovaj problem se rešava relativno lako – potrebno je kupiti bolje stezaljke i zaptivke i zameniti fabričke.
Vlasnici nove Lade 4×4 žale se i na probleme sa zatvaranjem vrata prtljažnika, jer bravica ne radi kako treba. Zbog loše podmazanog sistema, dešava se da bravica ostane u jednom položaju, zbog čega vrata mogu da ostanu stalno otključana ili stalno zaključana, prenosi AutoRepublika.
Žalbe idu i na račun lošeg kvaliteta određenih komponenti, kao što su motori koji pokreću brisače i problemi sa ABS-om. Uprkos detaljnijem "ažuriranju" kroz koji je prošao najpoznatiji ruski terenac, ostavljen mu je "arhaični" upravljač, pa ovaj automobil i dalje nema vazdušni jastuk za vozača.
(Telegraf.rs)