Automobili za beskompromisne vozače: Porsche 911 postaje hibrid - "najjači 911 ikada"
"Vrlo pažljivo slušamo šta traže naši kupci. Naši inženjeri prave automobile njihovih snova"
Izvršni direktor kompanije Porsche Oliver Blume obećao je da će čuveni nemački proizvođač nastaviti da izrađuje automobile za "beskompromisne vozače, sve dok ih ljudi budu želeli".
- Nastavićemo sa našim purističkim automobilima: GT3, GT3 RS, GT2 RS, kao i sa našim T modelima, rekao je Blume, dodajući: Možete da ih dobijete i bez radija, sa manuelnim menjačem... Sve ćemo pojednostaviti do minimuma - dodaje Blum.
Kupci i dalje dosta traže takve modele. Na primer, kada je 991 GT3 ponuđen samo sa automatskim menjačem, kupci su tražili i manuelni. I dobili su ga!
- Vrlo pažljivo slušamo šta traže naši kupci. Naši inženjeri prave automobile njihovih snova - kaže Blum, koji je odlučan da održi plamen nasleđa i tradicije Porsche-a.
Kada je tradicija u pitanju, Blume pominje model 935, nastao po ugledu na svog legendanog pretka pobenika trke u Le Manu 1979. godine, "čudovište" zasnovano na modelu 911 GT2, koji je veoma brzo rasprodat (napravljeno je samo 77 primeraka) i pored cene od 750.000 funti (oko 880.000 evra), a koga danas prodaju i za duplo veći iznos, piše Top Gear.
- Nastavićemo da pravimo takvu vrstu automobila u budućnosti. Ipak, sve što radimo mora da bude autentično i mora biti povezano sa onim što smo radili u prošlosti, kao što su pomenuti 935 ili 911 Speedster. Oni kombinuju tradiciju i budućnost. Znamo tačno šta radimo i zato ćemo napraviti specijalno izdanje, kao što to radimo svake 2 - 3 godine. Nisam ljubitelj specijalnih izdanja koja nemaju nikakve veze sa Porsche-om, jer takvo izdanje mora da bude autentično i sadržinski vezano za naše nasleđe - dodaje Blum.
Ipak, Porsche ne može da se zaglavi u prošlosti, budući da je uvek bio na tehničkom vrhuncu među proizvođačima automobila.
- Platforma 911 je već pripremljena da postane hibrid u budućnosti. A kada se to dogodi, biće to najjači 911 ikada, koji će imati najbolje performanse. Planiramo da iskoristimo iskustvo koje je model 919 stekao u motosportu i da napravimo normalan hibrid "bez utičnice", koji će imati manju težinu od od "plug-in" hibrida i koristiti sve prednosti kombinovanja električne energije i unutrašnjeg sagorevanja - zaključio je Oliver Blume.
(Telegraf.rs)