Ima više od četiri banke, izgleda bolje nego ikada i upravo je dobila novu šminku za 2020.
Skromni terenac, za koga neki kažu i da je prvi SUV automobil ikada, od početka proizvodnje oslanjao se na svoj, u odnosu na većinu pravih "ofroudera" današnjice, mali četvorocilindrični motor
Lada Niva je jedan od najdugovečnijih teranaca u istoriji automobilizma i na tržištu se nalazi od 1977. godine. To je, takođe, i jedan od najuspešnijih sovjetskih i ruskih automobila van granica država bivšeg Sovjetskog Saveza.
Relativno skromni terenac, za koga neki kažu i da je prvi SUV automobil ikada, od početka proizvodnje oslanjao se na svoj, u odnosu na većinu pravih "ofroudera" današnjice, mali četvorocilindrični motor. A to se neće promeniti ni 2020. godine.
Ali ono što hoće jesu spoljašnji i unutrašnji izgled. Niva, odnosno Lada 4x4 i Lada Urban, kako se već neko vreme zvanično zovu njene dve verzije, za 2020. godinu je doživela blagi redizajn spoljašnjosti, ali i primetna unapređenja u unutrašnjosti.
Tako je model Urban dobio svetla za maglu integrisana u prednji branik, dok će se u unutrašnjosti kultnih ruskih terenaca nalaziti bolji klima uređaj sa redizajniranim otvorima za vazduh.
Kabina je dobila i pregradu za odlaganje stvari veću od dosadašnje, kao i novi "tunel" između prednjih sedišta sa držačima za čaše i dodatnom pregradom za sitnice.
Jedna od najvidljivijih novina su nova udobnija prednja sedišta, sa mogućnošću grejanja, kao i novi električni prozori.
Neuništivi terenac nastavlja da koristi benzinski motor od 1,7 litara sa 83KS, koji svoju snagu na sva četiri točka prenosi preko petostepenog manuelnog menjača.
Iako to za ovu vrstu vozila nikada nije bio preterano relevantan podatak, Lada Niva u treću deceniju 21. veka ulazi ubrzanjem od 0 do 100 kilometara na sat od 17 sekundi i maksimalnom brzinom od 142km/h.
(Telegraf.rs)