Ostaje veran oktanima: Prvi Ferrari na struju stiže tek posle 2025.
Čini se da je za sve prave fanove "mirisa benzine i spaljenih guma" ovo dobra vest, jer bi retko koji istinski ljubitelj Ferrarija mogao da se pomiri sa tim da iza vožnje od 200 na sat ne ostaje nikakav zvuk
Prvi potpuno električni Ferrari za prodajne salone će biti spreman tek 2025. godine, pošto tehnologija razvoja baterija za njega zahteva dugotrajniji razvoj, izjavio je izvršni direktor kompanije iz Maranela Luj Kamileri.
Iz legendarne fabrike je ranije bilo najavljeno da će njegov konkurent supersportskim električnim automobilima pojaviti 2022. godine, odnosno po okončanju aktuelnog plana proizvodnje.
Čini se da je za sve prave fanove "mirisa benzine i spaljenih guma" ovo dobra vest, jer bi retko koji istinski ljubitelj čuvenih "crvenih furija" mogao da se pomiri sa tim da iza vožnje po pisti brzinama većim od 200 na sat ne ostaje nikakav zvuk.
"Tehnologija baterija još uvek nije tamo gde bi trebalo da bude. Postoje bitna pitanja u pogledu autonomije i brzine punjenja koja očekuju odgovor. Izaći ćemo na kraj sa tim, ali tek posle 2025. godine. Ne u kratkom roku", rekao je Kamileri novinarima u Maranelu.
Ferrari je, inače, početkom godine, predstavio model SF 90 Stradale, prvi hibridni automobil u svojoj istoriji koji je ušao u serijsku proizvodnju. Taj automobil pokreće benzinski V8 turbo motor od 780KS, što je još jedan istorijski podvig budući da je to najsnažniji osmocilindraš u istoriji Ferrarija.
Preostalih 220KS na točkove isporučuju tri elektromotora, jedan centralno postavljen i dva na prednjoj osovini.
Samo sa električnim motorima, Ferrari SF 90 Stradale ima atonomiju od 25 kilometara o dostiže maksimalnu brzinu od 135 km/h.
Slavni italijanski proizvođač planira da do 2022. godine 60 odsto prodatih Ferrarija budu hibridi pokretani na hibridni pogon.
(Telegraf.rs)