Seat bi uskoro mogao da dobije novo ime, ali to nije najveća promena koja stiže

Volkswagen ima ozbiljne planove za svoj auto brend

Foto: Seat

Seat trenutno razmišlja o promeni svog brenda kako bi se španski proizvođač automobila bolje pozicionirao na tržištu u potrazi za boljom prodajom i zaradom.

Ideja o promeni imena predstavlja deo Volkswagenove šire strategije.

Ovaj plan nagovestio je predsedavajući Volkswagena, Herbert Dies, tokom salona automobila u Frankfurtu prošlog meseca.

Volkswagenov novi potez bi trebalo da dovede do toga da Seat preuzme ime Cupra od svog podbrenda, a promenu bi pratio i razvoj potpuno nove linije modela, ali i širenje na nova tržišta kao što je Severna Amerika.

Foto: Seat

Promena imena deo je šireg plana za što veću diferencijaciju Volkswagenovih ključnih auto brendova.

Iako ništa još nije 100 odsto gotovo, Dies je napomenuo da bi Škoda uskoro trebalo da usvoji nešto budžetniju odluku, dok bi Seat trebalo da se pomeri ka premijum segmentu.

Dies je dodao da je najbolja šansa za dugoročno preživljanje pozicioniranje Seata iznad Volkswagena kao premijum brend, poput onoga što je Fiat uradio sa Alfa Romeom.

U centru potencijalnih promena nalaze se visoke operativne cene u odnosu na trenutne cene ključnih modela kao što su Ibiza, Leon i Ateca.

(Telegraf.rs)