Amerikanci otkrivaju šta Fiat mora da popravi ako želi da uspe u SAD

Da li Fiat može ponovo da postigne uspeh u Americi?

Foto: Pixabay.com

Fiat poslednjih godina nema previše uspeha u SAD.

Čini se kao da je kompanija izgubila kompas i ne može da opipa puls tržišta.

A kako bi se ponovo vratila na put stare slave, američki novinar sajta Car and Drivere otkriva šta kompanija mora da uradi.

Problem

Foto: Fiat

Fiat se vratio na tržište SAD 2011. godine zahvaljujući dopadljivom modelu 500.

Stvari su dobro krenule sa prodajom koja je premašila 43.000 primeraka u 2012. godini.

Svoj vrhunac dostigle su 2 godine kasnije sa 46.121 prodatim modleom, a onda su stvari krenule po zlu.

Fiatova cela vremešna ponuda u 2018. godini -500, 500L, 500X i 124 Spider prodata je u svega 15.521 primerku, što je manje od nedeljne prodaje Fordovog F-150 modela.

Rešenje

Foto: Abarth

Sudeći po američkom novinaru, Fiat bi trebalo da ubije 500L i okrene se pravljenju moderne verzije prostog, pristupačnog sedana sa pognom na zadnjim točkovima.

Ovo bi mogao da bude pristupačan BMW Serije 3.

I dok entuzijasti možda žele sedan, tržište zahteva da Fiat napravi i dva jaka modela na novoj platformi - kompaktni crossover i kompaktni džip koji bi ponovo oživeo Campagnola ime (Campagnola je bio Fiatov odgovor na Jeep CJ).

A odabir pogona bi sasvim sigurno osigurao veću prodaju.

Nešto poput Mazde 3 ili Kia Soula iz Italije.

Sve verzije bi trebalo da budu opremljene 2.0-litarskim motorom sa 175 konjskih snaga.

Modeli visokih performansi, hibrid i Abarth verzija bi trebalo da se pojave malo kasnije.

Ključna stvar je da tehnologija bude direktna i ne previše komplikovana kako bi svi modeli bili pouzdani.

Početna cena bi trebalo da iznosi oko 25.000 dolara, dok najskuplji modlei ne bi trebalo da idu preko 35.000 dolara.

(Telegraf.rs)