Novi BMW dizajn je oduševio ceo svet - sem stanovnika jedne države
Čini se da ne leži svima novi smeo dizajun BMW-a
BMW-ov novi Koncept 4 sa sobom je doneo jednu specifičnu dizajnersku crtu - masivnu prednju masku.
Ostatak dizajna je znatno konvencionalniji sa zaobljenim i seksi linijama.
Zato se postavlja pitanje - zašto se BMW odlučio za tako smelu prednju masku.
Razlog je prost - mušterije su želele nešto smelo, doduše, ne baš sve.
- U Kini, Bliskom Istoku i SAD, ljudi bi kupovali još automobila da su oni smeliji. U Americi je tržište toliko jako da možemo da prodamo bilo šta. Samo moramo da im damo najatraktivniji proizvod, izjavio je Domagoj Dukec, šef dizajna u BMW-u.
Ipak, kupci u Nemačkoj više vole tradicionalan stajling vozila.
- Rekao bih da samo Nemci žele nešto tradicionalnije. Evropa nije tržište koje raste, ali mi smo kompanija iz Nemačke i ne možemo da ignorišemo to tržište, već moramo da ga pratimo, dodao je Dukec.
On je takođedodao da je Koncept 4 otprilike 85 odsot spreman za proizvodnju, kao i da njegov izgled neće mnogo biti menjan kada se on prenese na Seriju 4.
(Telegraf.rs)