Volkswagen je upravo predstavio novi logo, ali to nije najveća promena koja nas čeka
Volkswagen je predstavio novi logo na ovogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu
Svetska premijera novog logoa obeležava novu eru za Volkswagen u kojoj će glavnu ulogu imati električni automobili.
Novi logo sa dvodimenzionalnim dizajnom je jasniji i sveden je samo na osnovne elemente.
Dizajn i logo ciljaju na visoku felksibilnost i namenjene su digitalnoj upotrebi.
Celokupan proces uvođemnja novog vizuelnog identiteta trebalo bi da bude završen do sredine 2020. godine.
Ono što je zanimljivo jeste to da pravljenje novog logoa nije povereno nekoj agenciji, već je on rezultat rada VW dizajn i marketing timova, a sve je završeno za manje od 9 meseci.
Proces rebrendinga Volkswagena je jedan od najvećih u industriji, a uključuje 171 tržište i 154 zemlje.
Još jedna velika problema jeste "glas" kompanije.
Volkswagen je decenijama koristio muški glas prilikom predstavljanja svojih vozila za marketinške svrhe, a brend će sada preći na ženski.
(Telegraf.rs)