Volkswagen je upravo predstavio novi logo, ali to nije najveća promena koja nas čeka

Volkswagen je predstavio novi logo na ovogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu

Svetska premijera novog logoa obeležava novu eru za Volkswagen u kojoj će glavnu ulogu imati električni automobili.

Novi logo sa dvodimenzionalnim dizajnom je jasniji i sveden je samo na osnovne elemente.

Dizajn i logo ciljaju na visoku felksibilnost i namenjene su digitalnoj upotrebi.

Celokupan proces uvođemnja novog vizuelnog identiteta trebalo bi da bude završen do sredine 2020. godine.

Foto: Pixabay.com

Ono što je zanimljivo jeste to da pravljenje novog logoa nije povereno nekoj agenciji, već je on rezultat rada VW dizajn i marketing timova, a sve je završeno za manje od 9 meseci.

Proces rebrendinga Volkswagena je jedan od najvećih u industriji, a uključuje 171 tržište i 154 zemlje.

Još jedna velika problema jeste "glas" kompanije.

Volkswagen je decenijama koristio muški glas prilikom predstavljanja svojih vozila za marketinške svrhe, a brend će sada preći na ženski.

(Telegraf.rs)